Pazar, Haziran 01, 2008

Tamamen Çekimser :]

zaman: 6/01/2008
Endişelerim , korkularım , kahkahalarım ve umudum var Ama biliyorum , mutlu son da var Daima canımı yakan Korkmuşsam , kaybetmeme izin ver Acıkmışsam , bırak alayım Üşümüşsem , bedenimin güneşe erişmesine izin ver Yanlışsam , bırak , öğreneyim Pislenmişsem , bırak kirlerim kalsın Eğer yorulmuşsam , izin ver , gözlerimi kapayayım Yaralanmışsam , bırak hissedeyim Üzgünsem , bırak gözyaşlarım aksın Aptalsam , bırak o şekilde davranayım Sıkılmışsam bırak göstereyim Eğer kötüysem , izin ver olayım Ve Eğer eminsem , bırak söyleyeyim Endişelerim , korkularım , kahkahalarım ve umudum var Ve biliyorum , mutlu son da var İstekliyim ve hazıırm Sadece bazı zamanlar acıtıyor ama Gelecek için koşuyorum veAtlıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea