Cuma, Temmuz 31, 2009

Hayati toz Pembe Sanmistim

zaman: 7/31/2009 2 yorum
Ben hayatı toz pembe sanmıştım.
Bi şeyi çok istiyorsam ve bu isteğim kimsenin kuyusunu kazmıyorsa hele de ben iyi bi insansam herşey iyi olur gibi gelmişti.
'Kötü bi niyetim yoktu' cümlesi anlamsızmış.
'Bu beni mutlu edecek' cümlesi de hikayeymiş.
Senin ne olduğun pek te önemli değil.Bunu söylediğin kişinin mutlu olup olmaması önemli.

Perşembe, Temmuz 30, 2009

Son ki Uc Dort

zaman: 7/30/2009 2 yorum
Efenim hain planlarımda son dönemece girmiş bulunmaktayım.
Şu ana kulağına fısıldadığım herkes aaaa...ooooo...inanmıyoruummm dedi.
Allahım herkesin kulağına fısıldamak istiyorum.Bu geceyi bi atlatayım şurdan tüm dünya ya açılcam.




















Coming Soon...

Çarşamba, Temmuz 29, 2009

Anlatamiyorum

zaman: 7/29/2009 2 yorum
Öyle gerginim öyle sinirliyim ki derdimi bile anlatamıyorum.
Sakinleşmek istiyorum sakinleşemiyorum.
Eve gitmek istiyorum gidemiyorum.
Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum.
Burdan çok uzaklara gitmek istiyorum.Bunu kesin yapıcam!!!

Pazartesi, Temmuz 27, 2009

Polisin Koptuğu An :)

zaman: 7/27/2009 0 yorum

Çarşamba, Temmuz 22, 2009

Cesaret Korkmamak Değil Korkudan Daha Önemli Şeylerin Varolduğunu Bilmektir

zaman: 7/22/2009 0 yorum
Çok pis tırsıyorum aslında.Bu kadar ciddi bi durum beni aşıyor ama yapmalıyım.Kararımın arkasında durmalıyım.Korkup kaçmanın hiç zamanı değil.Allahım güç ver bana.Çok ihtiyacım var :(

Salı, Temmuz 21, 2009

Yaşasıınnnn

zaman: 7/21/2009 0 yorum
Bugünü de gördüm ya artık ölmem heralde :)
Efenim bi süre önce bi telefon melodisi duydum ve herşey o gün başladı.Çok sevdim müziği.Melodinin ne olduğunu bilmeyen sevgili arkadaşım bana bu konuda yardımcı olamadı.Ben de kendime yardımcı olamadım çünkü melodinin sözü mözü yok.Adı olmayan sözü olmayan bişeyi bulmak çok zormuş anacım.
Arkadaşlara sordum.Kitaro olabilir dediler.Ara ara yok bulamadım.
En son yani aylar sonra video google a cep melodi yazdım ve trinnkkk diye bi ses duydum :)
Melodiimm canım melodime kavuştum.
Şimdi hep beraber dinleyelim.barabar barabar barabbaarr ölek ölek barabaarrr.Sıyırdım anacım :)
(Bunu söylememe gerek yoktu ama söylemiş bulundum bi kere.)

Ortaya Karisik itiraflar

zaman: 7/21/2009 4 yorum
Senelerce günü gününe takip ettiğim itiraf.com dan inciler :)
Hepsini kendim seçtim.Hem de tek tek :)

"Kahvaltıda et ürünü olarak ne var?" diyerek mutfağa koşan oğluma, "Bugün et ürünü değil ama g.t ürünü var." diyerek sahanda yumurtayı gösterdiğimden beri çocuk yumurta yemiyor. 

Boğazlarından bir lokma kuru ekmek geçsin diye ailesini bırakıp gurbet yollarına düşen dedem, babaanneme olan özlemini dile getirmek için sigarasından bir iki nefes çekip söndürür, yazdığı mektubun arasına koyup yollarmış. Okuma yazması olmayan babaannem, gelen mektubu halama sesli okutur, sigarayı içer ağlarmış. Dudak dudağa değmese bile, yürek yüreğe değermiş. Varsa yaşanmış gerçek aşklar, onlar da eskidenmiş.
Alkışlarınız, nikah masasında gelinin ayağı diye habire nikah memurunun ayağına basan ve memurun "Damat efendi o bastığın ayak benim. Yeter artık, daha basma!" sözü üzerine basmaktan vazgeçen damatların en şaşkınına gelsin.
3 tane halam var. İsimleri Nuran, Nurcan ve Ayşe. En azından nüfus cüzdanlarında öyle. Velhasıl Nuran'a Ayşe, Nurcan'a Nuran, Ayşe'ye de Emine diye sesleniyoruz yıllardan beri. Bu kaosun nedeni belli. Karadenizliyiz!
Sevgili anneciğim ve sevgili kız kardeşim, 20 yıllık karımın ve dört çocuğumun annesinin sizin kadar temizlik düşkünü olmadığını ben de sizin kadar biliyorum. Ancak üniversite mezunu, master yapmış bir hanımın haftada üç kez cam silmekten daha ciddi işleri olabileceğini lütfen artık kabul edin. Üstelik siz beni etkilemek için her seferinde şikayet ediyorsunuz ama o çok daha akıllı bir taktik güttü ve 20 yıldır bir kez bile sizden (ve hiç kimseden, kendi annesinden bile) şikayet etmedi ve uzun vadede kazandı. Belki de hanımlık dedikleri şey bu olsa gerek. Ne dersiniz?
 Annem babamın içki içmesine tepki gösterir her zaman. Babam arkadaşlarıyla içerken bir gün arkadaşı "Maydonoz al, yenge anlamaz." demiş. Ve gecenin bir yarısı bizi gülme krizine sokan son. Ayakta zar zor duran bir baba ve elinde bir demet maydonoz...
 Benden zeki olduğum için ayrılmak istediğini söyleyen sevgilim beni defalarca aldatmış üstelik bunu bilmeyen tek kişiymişim. Yok yok, ben zeki falan değilmişim, bu çocuk beni salak olduğum için terk etmiş.

Ve Aradan Yıllaarr Yıllaarr Geçtii

zaman: 7/21/2009 0 yorum
Tam 104 gün önce bu postu girmişim. Yak Gel güzel parça diyorum postumda.Ve aradan yıllaaarr yıllaaarr geçiyor ben hala aynı şarkıyı severek bağıra bağıra eşlik ederek dinliyorum.Bi de klip çekmiş Funda Arar daha izlemedim ama bi ara izleriz diye şuraya ekliyorum.

Hadise'nin Yeni Klibi Evlenmeliyiz

zaman: 7/21/2009 0 yorum
Hadise bacımı oldum olası çok severim.hele de bu eurovision işi çıktı çıkalı bayılıyorum.Şimdi yarışma bitti sıra albümde.Dün yeni klibi gösterime girmiş.Bende ufak bir gecikmeyle sabah izleme imkanı buldum.nasıl sevindim nasıl mutlu oldum anlatamam.Çok güzel işler yaptı vaayy be dedik ama bence artık düşüşe geçti.klibini de beğenmedim şarkısını da.Sanki bütün şarkıları birbirinin aynı...

Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Twitter icon

zaman: 7/20/2009 1 yorum
Kendime icon ararken bulduklarımı da şuraya koyuvereyim bari dedim.Bence çok iyi yaptım.

 
 
 

Cumartesi, Temmuz 18, 2009

Ben FikriMuhim Oldum

zaman: 7/18/2009 0 yorum
Tatil dönüşü Rsslere göz atarken yine ordan oraya savruldum ve bi blogta konakladım.
Blogun adı Bizde yapalım.Yazarı Sergün.Hobi-tasarım-dekorasyon üzerine bir blog.Tarzı bana çok uyduğu için takip ediyordum ki bir rozet ilgimi çekti.
Ne işe yaradığını merak edip tıkladım ve tam benlik olduğunu düşündüğüm bişeye atlamış oldum.İlgi alanınıza giren konularda fikir belirttiğiniz fikrinizin mühim bulunduğu bir topluluk.Size bazı ürünler gönderip fikir belirtmenizi istiyorlar.
Daha önce Max Factor sayesinde bu tarz bişey yapmıştım ve çok hoşuma gitmişti.Oradakiler dönüş yapmadığı için yorumlar işe yaradı mı, dikkate alındı mı yoksa sadece ürünü tanıtmış olmak mı istediler bilmiyorum.Yinede  ürünü ilk deneyenlerden olmak çok güzeldi.
Bu siteyi görünce arkadaşlarımla olan sohbetlerim aklıma geldi.Bişey alma isteği duyunca tereddütlüysem hemen bu konuda bilgili bi arkadaşımı arar ne diyorsun diye sorarım.Ben neden bu tarz bi iş içinde bulunmayayım ki dedim.Herkese de tavsiye ediyorum.Çünkü reklam sadece REKLAMdır bunu hepimiz biliyoruz.Altından ne çıkacağı hiç belli olmaz.Ama deneyenlerin objektif yorumlarını okumak çok daha değerli.Sonuçta burada markayı yada ürünü övmenin kimseye bi yararı yok.Bunu bildiğim için içim rahat.
Artık benim de Fikrim Mühim :)
PS:Siteyi kurcalarken duvarkağıtlarını farkettim.Hiç dayanamam duvar kağıdına :) Alttakini hemen masaüstüme aldım.Bugün Mühim Bir Gün...

Beşiktaşın Yeni Formaları

zaman: 7/18/2009 5 yorum
Beşiktaş yeni formalarını bir defileyle tanıtmış efenim.Bunu neden yapmış anlayamadım.Tanıtılmaya değer hiçbişey göremedim.sanki dün de bunları giyiyorlardı yarında giyecekler gibi bir his oluştu içimde.3 model var buyrun birlikte bakalım...

 
Bildiğimiz çizgili Beşiktaş forması

Şuna bak formüla bayrağı sarmışlar gibi duruyor 
 Bi tek bu farklı geldi.Artık kötünün iyisi mi denir ne denir.
Aldığım duyumlara göre çok büyük talep varmış.Siparişlere yetişemiyorlarmışMIŞ...

Cuma, Temmuz 17, 2009

Günaydın

zaman: 7/17/2009 0 yorum
Şuan saat 14:00.

Günaydın demek için geç bi saat çünkü ben 5 te uyandım. Saatimi 8:30 a kuruyorum ve hiç bi zaman saatin sesine uyanmıyorum.

Belkide bi şeylere geç kaldığımı düşünüyorum.

Erken kalkıp halletmem gereken hiç bişey olmamasına rağmen bu histen kurtulamıyorum.

Gerçi hayatımda hiç fosur fosur uyuyan bi tip olmadım.Üniversiteden beri uykusuzlukla savaşır dururum.

Neyse işte öyle yada böyle uyanmış bulundum.
İçimden günaydın güneş günaydın çiçekler böcekler demek geldi.Hani vardır ya budistler tüm dünyayı ısıttığı için güneşe teşekkür eder, bizi doyurduğu için tabiata vs. Bir anda tüm dünyayı öpüp öpüp içime sokasım geldi.

Sonra lavaboya giderken mırıldandım kendime.Belki uzaklardan bi ses gelir diye seslendim duyan olmadı....

Bugün karıncalıktan çıktım.Bu sefer kendimi balık gibi hissediyorum.Serin sularda fışır fışır oohh.Bi de şaşkın şaşkın etrafa bakarlar ya ne sevimli şeyler yaaa.

En çok ta hafızalarına hastayım.50 İlk Öpücük Filminde böyle bi sahne vardı.Doktor hafıza sorunu olan hastasına çok üzücü bişey söylüyor.Sonra diyor ki "ama dert etmene gerek yok.Nasılsa 10 sn sonra bunu unutacaksın."

Yok yok ben hakkaten balık olmalıyım.Ne balığı olurum bilmiyorum ama balina olmak istemediğim kesin.Bi insanın zayıf yönü bu kadar yüzüne vurulmaz ki.Ama sonuçta o da balık, belki o da bu şoku sadece 10 sn yaşıyodur :)

Sevdim ben bu işi yaa.

Balina bak sen çok şişkosun, tüm insanlar bunla alay ediyo, ama üzülme bu şok sadece 10 sn sürecek.

Sonra sende Banu Alkan gibi afrodit olarak gezebilirsin...

Dip Not:Bir çok kaynağa göre bu süre 3 saniye olsa da şimdi 7 saniye için üsttekileri düzeltmenin alemi yok diye düşünüyorum.Amaaannn aramızda lafı mı olur caaaanıımmm...

Perşembe, Temmuz 16, 2009

Nerden Baslasam Nasıl Anlatsam...

zaman: 7/16/2009 5 yorum
Sınavım, tatilim, gezmelerim, tozmalarım bitti. Kürkçü dükkanına bir kez daha dönmenin üzüntüsünü yaşıyorum(Abartmadan).Geride bıraktıklarım kavuştuklarıma sevinmemi engelliyor.
Uzun süredir işle güçle alakam yok, üstüne süper bi tatil de geçirince dünya gözüme pek bi tozpembe göründü.
Hiç bi şeyi kafama takmıyorum.
Bu dünyada misafir olduğumu idrak ettim.
Bunu otuzuma merdiven dayadıktan sonra anlamış olsamda hiç bişey için geç kalmış sayılmam galiba. Bunu anlamış olmam iyi bişey mi ondan da emin değilim.
İşe gelirken geç kalıyormuyum düşüncem kalmadı.İş saatinde işyerinde durma zorunluluğu da hissetmiyorum.
İçimden 'kaçmıyorum ya, biri gelir arar sorarsa beklesin Allah Allaahh diyorum'.Çokta tınn yani...
Hani böyle ağaçların arasında küçücük havuzu olan eskimiş hatta harabolmuş parklar vardır.
Sarmaşıklar havuzu sarıp sarmalamış kuruyan yapraklarını da pis suyuna dağıtmıştır.
İşte kendimi o havuza düşen tek yeşil yapraktaki karınca yavrusu gibi hissediyorum...:D Tatilde çok içtim galiba hala saçmalıyorum. Eee napim aşk adamı böyle yapıyomuş ;)
 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea