Salı, Temmuz 21, 2009

Ortaya Karisik itiraflar

zaman: 7/21/2009
Senelerce günü gününe takip ettiğim itiraf.com dan inciler :)
Hepsini kendim seçtim.Hem de tek tek :)

"Kahvaltıda et ürünü olarak ne var?" diyerek mutfağa koşan oğluma, "Bugün et ürünü değil ama g.t ürünü var." diyerek sahanda yumurtayı gösterdiğimden beri çocuk yumurta yemiyor. 

Boğazlarından bir lokma kuru ekmek geçsin diye ailesini bırakıp gurbet yollarına düşen dedem, babaanneme olan özlemini dile getirmek için sigarasından bir iki nefes çekip söndürür, yazdığı mektubun arasına koyup yollarmış. Okuma yazması olmayan babaannem, gelen mektubu halama sesli okutur, sigarayı içer ağlarmış. Dudak dudağa değmese bile, yürek yüreğe değermiş. Varsa yaşanmış gerçek aşklar, onlar da eskidenmiş.
Alkışlarınız, nikah masasında gelinin ayağı diye habire nikah memurunun ayağına basan ve memurun "Damat efendi o bastığın ayak benim. Yeter artık, daha basma!" sözü üzerine basmaktan vazgeçen damatların en şaşkınına gelsin.
3 tane halam var. İsimleri Nuran, Nurcan ve Ayşe. En azından nüfus cüzdanlarında öyle. Velhasıl Nuran'a Ayşe, Nurcan'a Nuran, Ayşe'ye de Emine diye sesleniyoruz yıllardan beri. Bu kaosun nedeni belli. Karadenizliyiz!
Sevgili anneciğim ve sevgili kız kardeşim, 20 yıllık karımın ve dört çocuğumun annesinin sizin kadar temizlik düşkünü olmadığını ben de sizin kadar biliyorum. Ancak üniversite mezunu, master yapmış bir hanımın haftada üç kez cam silmekten daha ciddi işleri olabileceğini lütfen artık kabul edin. Üstelik siz beni etkilemek için her seferinde şikayet ediyorsunuz ama o çok daha akıllı bir taktik güttü ve 20 yıldır bir kez bile sizden (ve hiç kimseden, kendi annesinden bile) şikayet etmedi ve uzun vadede kazandı. Belki de hanımlık dedikleri şey bu olsa gerek. Ne dersiniz?
 Annem babamın içki içmesine tepki gösterir her zaman. Babam arkadaşlarıyla içerken bir gün arkadaşı "Maydonoz al, yenge anlamaz." demiş. Ve gecenin bir yarısı bizi gülme krizine sokan son. Ayakta zar zor duran bir baba ve elinde bir demet maydonoz...
 Benden zeki olduğum için ayrılmak istediğini söyleyen sevgilim beni defalarca aldatmış üstelik bunu bilmeyen tek kişiymişim. Yok yok, ben zeki falan değilmişim, bu çocuk beni salak olduğum için terk etmiş.

4 yorum:

sünter dedi ki...

Ben bu itiraflara bayildim. Hepsi birbirinden güzel ama en güzeli 20 yillik evli bir erkegin ailesine yazdigi mektup.
Öpüyorum seni.

Seyyah dedi ki...

Yakında benden öyle bi itiraf geliyo kiii :))
Beni takip et Süntercim bi anne olarak sana ihtiyacım olabilir ;)

sünter dedi ki...

Umarim hayirli bir itiraftir canim:)
Dur ben gidip türk kahvesi varmi evde bir bakayim;)

Seyyah dedi ki...

Hayırlı olduğunu düşünüyorum :)
Bende eve gidip kahve varmı bi baksam hiç fena olmayacak.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea