Cumartesi, Temmuz 18, 2009

Ben FikriMuhim Oldum

zaman: 7/18/2009
Tatil dönüşü Rsslere göz atarken yine ordan oraya savruldum ve bi blogta konakladım.
Blogun adı Bizde yapalım.Yazarı Sergün.Hobi-tasarım-dekorasyon üzerine bir blog.Tarzı bana çok uyduğu için takip ediyordum ki bir rozet ilgimi çekti.
Ne işe yaradığını merak edip tıkladım ve tam benlik olduğunu düşündüğüm bişeye atlamış oldum.İlgi alanınıza giren konularda fikir belirttiğiniz fikrinizin mühim bulunduğu bir topluluk.Size bazı ürünler gönderip fikir belirtmenizi istiyorlar.
Daha önce Max Factor sayesinde bu tarz bişey yapmıştım ve çok hoşuma gitmişti.Oradakiler dönüş yapmadığı için yorumlar işe yaradı mı, dikkate alındı mı yoksa sadece ürünü tanıtmış olmak mı istediler bilmiyorum.Yinede  ürünü ilk deneyenlerden olmak çok güzeldi.
Bu siteyi görünce arkadaşlarımla olan sohbetlerim aklıma geldi.Bişey alma isteği duyunca tereddütlüysem hemen bu konuda bilgili bi arkadaşımı arar ne diyorsun diye sorarım.Ben neden bu tarz bi iş içinde bulunmayayım ki dedim.Herkese de tavsiye ediyorum.Çünkü reklam sadece REKLAMdır bunu hepimiz biliyoruz.Altından ne çıkacağı hiç belli olmaz.Ama deneyenlerin objektif yorumlarını okumak çok daha değerli.Sonuçta burada markayı yada ürünü övmenin kimseye bi yararı yok.Bunu bildiğim için içim rahat.
Artık benim de Fikrim Mühim :)
PS:Siteyi kurcalarken duvarkağıtlarını farkettim.Hiç dayanamam duvar kağıdına :) Alttakini hemen masaüstüme aldım.Bugün Mühim Bir Gün...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea