Pazar, Ocak 11, 2009

Max Factorden Bayan Bloggerlara Supriz

zaman: 1/11/2009
Max Factor yılbaşına günler kala bizlere mail atıp en yeni ürünlerini bizimle paylaşmak istediklerini iletmişlerdi.Helede kitleleri etkilemeyi başarmış siz seçkin bloggerlara özel falan deyince acayip havaya girdim :)Ne deneyeceğimizin merakı içinde günler günleri kovaladı ve kargo firmasının azizliği sonucunda yılbaşından sonra aldım hediyemi.
Kırmızı bir kutu içinde yılbaşı süsleriyle birlikte yeni ürünleri False Lash Effect Maskarayı yollamışlar.İşyerinde olmam dolayısıyla test etmem kolay olmadı tabi.Eve gelince ilk işim makyajımı temizleyip denemek oldu.Kaşıma, gözüme ve kirpiğime güvenim tam olduğundan daha bi gerine gerine sürdüm maskarayı.Bakalım hala gözlerime katacağı bişeyler varmı edalarıyla :P
Sürünce vay bee dedim.Hakikaten belirgin bir uzunluk katıyor kirpiklere.Üstelikte kalıntı bırakmadan dolgunluk veriyor.Bazı maskaralar kirpiği uzun gösterir ama üç tel kirpiğiniz varmış gibi görünür.Bu öyle değil.Beni en çok sevindiren kısmı ise  üstünden saatler geçmesine,  hatta bi ara şekerleme yapmama rağmen kirpiklerimin güzelliğinden bişey kaybetmemiş olmasıydı.
Eski maskaramın uzaklaştırılmasıyla hemen makyaj çantamdaki yerini aldı.Eskiside çok iyi bir markanın güzel bir ürünü olmasına rağmen çok kolay sollandı. O kadar diyorum yani :)
Bu arada Max Factor sevdiklerimizle ve okuyucularımızla paylaşmamız için bizlere 5 adet 5 TL lik indirim kuponu göndermiş.(28 Şubat 2009' a kadar geçerli)İndirim kuponumu verin bende ürünü denemek istiyorum diyenler iletişim adresimden bağlantıya geçebilir ayrıntıları öğrenebilirler.
Fotograf makinam arızalandığından ürünü ve sizi bekleyen güzel görüntüyü gösteremiyorum ve bunun için çok üzgünüm.
Son olarak Max Factor firmasına yeni yılda bizlere bütün bi yıl kendimizi iyi hissettirecek bi hediye gönderdikleri için çok teşekkür ediyorum.
Esen kalınız efenim :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea