Çarşamba, Ocak 28, 2009

Windows Live Messenger 8100030d Hatasi

zaman: 1/28/2009
Şimdi gecenin bu saatinde bu konu ne alaka diye düşünebilirsiniz.Üstelik ben ve bi sorun çözümü...
Kulağa pek uyumlu gelmiyor doğrusu.
Günlerdir msn de bazı kullanıcı hesaplarımı açamıyor ve çok sinir oluyordum.Neler denediğimi yazsam kitap olur :P 
O kadar fena yani.
Ama çözümü çok kolaymış.(Sorun neden oluyor onu hala bilmiyorum)

Msn den tamamen çıkıp  bu dosyayı buluyorsunuz.

C://Document and Settings/Kullanıcı Hesabı/appdata/local/microsoft/Windows Live Contact

Sonra içindekilerin hepsini siliyorsunuz.

İşte sorununuz çözüldü.Gülümseyip hayatınıza devam edebilirsiniz.

4 yorum:

єRHAN тÜRKYILMAZ dedi ki...

Teşekkürler bir çok msn kullanıcısı son günlerde bu sorunla karşı karşıya

Seyyah dedi ki...

Umarım faydam dokunur :)
Forumları taradım önerilen yöntemler pek bi işe yaramamış.Ama bu oldu.

Unknown dedi ki...

msnin kendi sitesindeki yazılanlara göre sadece ,kendi mail adresinin dosyasını silmeniz yeterli fakat değilmiş..eğer yolu bu sayfaya düşen olursa hepsini silin gitsin,hiçbir sorun çıkmıyor adresinizde -smile lar için falan da düşünmeyin yani- teşekkürler sinirlerimi alt-üst eden bişiden sayende kurtuldum:)

Seyyah dedi ki...

Eren ben sorunuma çözüm ararken forumlarda falan araştırma yaptım ve çok fazla kişinin bu sorunu yaşadığını gördüm.Dediğin gibi dosyaların silinmesinden smile,kişi listesi falan hiç bir şey olumsuz etkilenmiyor.
İşine yaradığına sevindim ;)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea