Cuma, Ocak 09, 2009

Toplaşın! Kötü Şansın Sebebini Buldum

zaman: 1/09/2009
Bugün yine sabahın köründe saçma sapan bi işle uğraşmak zorunda kaldım ve güzel başlayan günüme gölge düştü.
Sonra öğlen oldu dünden beri canım istediği için sevgili elemanıma yoğurt makarna vb. malzemeler aldırdım iş yerinin küçük mutfağında makarna haşlayıp üstüne sarmısaklı yoğurtla sos yapmaktı tek isteğim.Ama benim işgüzar diğer elemanım makarnayı bi güzel haşlamış, yoğurdu ayran yapmış, domates aldırmadığım için salçalı bi sos kondurmuş.Nasıl içim gitti anlatamam.Hayallerim uçtu..
İçerden kokular gelince anladım bizim makarnanın yalan olduğunu.'Ne yaptın seenn' dedim ama iş işten geçmişti, üzülmesine kıyamadığım için ses çıkarmadım.
Neyse efenim bunuda geçtim.Canım sıkkın sıkkın oturuyorken mail kutuma bir göz atayım dedim, 3-5 gereksiz maili temizledim,önemli olabileceklere bakarken o bildik maillerden biri çarptı gözüme.

"Bende inanmazdım ama yaptım oldu.Yapmayanların başına şimşek düştü, arkalarından köpek kovaladı.Ölümü öp sende yap. 5 yok yetmez 10 yok yok sağlam olsun 15 kişiye gönder kesmezse tüm arkadaşlarına gönder" diyen bir mail bugünde beni es geçmemişti.
İşin güzel yanı bu maili yayarsam bu gece saat tam 1:42 de başıma güzel bişey gelecekmiş.
Yahu ben o saatte uyuyorum başıma taş düşmesin başka bişey istemem.Ya sabır ya Allah.Hiç bi zaman bu tarz şeylere inanmadım.Bazı zamanlarda yazının içeriğine göre tırsmadımda değil...
Sonra düşündümde benim bu şanssızlığım olsa olsa bu maillere itibar etmediğimdendir.
Bana karışmayan kimsenin tavuğuna kışt dememişim,kimse için kötülük düşünmemişim,insanın vicdanı Allahıdır sözüne inanıp vicdansızlık etmemişim.Peki neden her b.tan şey beni buluyo.
Yok yok kesin bu maillerin uğursuzluğu.Hemen eylem planımı oluşturdum.Şöyle ki: cevabınızı bu maile yazmayınız pls, bu maile cevap yazmanız durumunda isteğiniz onaylanmayacaktır gibi maillere paslayıp uğursuzluğu kıracağım.
Haaa bi de ufak hatırlatmam var.
Eğer sizde fikrimin doğruluğuna inandıysanız bu yazıyı 15 kişiye gönderin ruhunuz huzur bulsun :) İnanmadıysanız bir an evvel inanın çünkü kötü şans hepimizin tepesinde dolanıyor...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea