Pazartesi, Ocak 05, 2009

Nasıl Bir Aşıksın.Mim...

zaman: 1/05/2009
Bu mimi bir türlü cevaplayamadım öylece üstümde kaldı.Yazayımda kurtulayım artık :p Bir grup blog yazarının merak damarları çatlayınca böyle bir mim çıkmış ortaya.Nasıl bir aşıkmışım (şimdi size ne dicem ayıp olacak :) )
Neyse önce bana Hazal dan geldiğini söyleyeyim ve teşekkür edeyim.Sonra başlayayım döktürmeye.
Efenim hayatım, kişiliğim ve herşeyim gibi aşk meşk işlerimde karışıktır benim.
Çok kıskanç olmakla birlikte kıvamımdaysam "yahu bi kere beni aldatta hayatımızda aksiyon olsun, renklenelim" diyebilecek kadar rahat olabilirim.
Genellikle kanka gibi herşeyini paylaşır gerekirse birlikte maç izler küfür yarıştırırım.Gerekmezse klasik bi kadın olup dırdır vırvır edebilirim.
Ciddi bi sorun olmadığı sürece gayet matrağımdır.
Sadığımdır,şıpsevdiliğim pek yoktur ama sonsuz aşka inanmadığımdan,kimsenin unutulmaz olmadığına inandığımdan çok ta takmam.(Aslında takarımda şuan kafam bozuk.Çaktırmayın...)
Fedakar, şımartmayı seven, süprizlerle dolu, sevgisini doya doya yaşatan bi yapım var.Aslen bundan mutlulukla söz etsemde şuana kadar bi hayrını görmedim.(tavsiye etmiyorum)
Erkek milletine yaranılmaz anacım.Siz siz olun bunu unutmayın.
Eğer mutsuz edilirsem gözlerimden ateş fışkırtır dünyayı dar ederim.Hiçte üzüntü duymam.Taaa ki sinirlerim yatışıncaya kadar.
Romantiklikten vıcık vıcık muhabbetlerden hoşlanmıyorum.Arım balım peteğim tarzı hitaplar kanımı dondurur.
Bolca ilgi görmek isterim eğer göremezsem kavga çıkarırım ilgilenmek zorunda kalır.
İşte böyle bi tipim bende.Yazım pek bişeye benzemese de soruya cevap vermiş oldum sanırım.
Mimi kimseye paslamıyorum.
Ben yandım eller yanmasın :p ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea