Salı, Temmuz 21, 2009

Yaşasıınnnn

zaman: 7/21/2009
Bugünü de gördüm ya artık ölmem heralde :)
Efenim bi süre önce bi telefon melodisi duydum ve herşey o gün başladı.Çok sevdim müziği.Melodinin ne olduğunu bilmeyen sevgili arkadaşım bana bu konuda yardımcı olamadı.Ben de kendime yardımcı olamadım çünkü melodinin sözü mözü yok.Adı olmayan sözü olmayan bişeyi bulmak çok zormuş anacım.
Arkadaşlara sordum.Kitaro olabilir dediler.Ara ara yok bulamadım.
En son yani aylar sonra video google a cep melodi yazdım ve trinnkkk diye bi ses duydum :)
Melodiimm canım melodime kavuştum.
Şimdi hep beraber dinleyelim.barabar barabar barabbaarr ölek ölek barabaarrr.Sıyırdım anacım :)
(Bunu söylememe gerek yoktu ama söylemiş bulundum bi kere.)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea