Cuma, Temmuz 17, 2009

Günaydın

zaman: 7/17/2009
Şuan saat 14:00.

Günaydın demek için geç bi saat çünkü ben 5 te uyandım. Saatimi 8:30 a kuruyorum ve hiç bi zaman saatin sesine uyanmıyorum.

Belkide bi şeylere geç kaldığımı düşünüyorum.

Erken kalkıp halletmem gereken hiç bişey olmamasına rağmen bu histen kurtulamıyorum.

Gerçi hayatımda hiç fosur fosur uyuyan bi tip olmadım.Üniversiteden beri uykusuzlukla savaşır dururum.

Neyse işte öyle yada böyle uyanmış bulundum.
İçimden günaydın güneş günaydın çiçekler böcekler demek geldi.Hani vardır ya budistler tüm dünyayı ısıttığı için güneşe teşekkür eder, bizi doyurduğu için tabiata vs. Bir anda tüm dünyayı öpüp öpüp içime sokasım geldi.

Sonra lavaboya giderken mırıldandım kendime.Belki uzaklardan bi ses gelir diye seslendim duyan olmadı....

Bugün karıncalıktan çıktım.Bu sefer kendimi balık gibi hissediyorum.Serin sularda fışır fışır oohh.Bi de şaşkın şaşkın etrafa bakarlar ya ne sevimli şeyler yaaa.

En çok ta hafızalarına hastayım.50 İlk Öpücük Filminde böyle bi sahne vardı.Doktor hafıza sorunu olan hastasına çok üzücü bişey söylüyor.Sonra diyor ki "ama dert etmene gerek yok.Nasılsa 10 sn sonra bunu unutacaksın."

Yok yok ben hakkaten balık olmalıyım.Ne balığı olurum bilmiyorum ama balina olmak istemediğim kesin.Bi insanın zayıf yönü bu kadar yüzüne vurulmaz ki.Ama sonuçta o da balık, belki o da bu şoku sadece 10 sn yaşıyodur :)

Sevdim ben bu işi yaa.

Balina bak sen çok şişkosun, tüm insanlar bunla alay ediyo, ama üzülme bu şok sadece 10 sn sürecek.

Sonra sende Banu Alkan gibi afrodit olarak gezebilirsin...

Dip Not:Bir çok kaynağa göre bu süre 3 saniye olsa da şimdi 7 saniye için üsttekileri düzeltmenin alemi yok diye düşünüyorum.Amaaannn aramızda lafı mı olur caaaanıımmm...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea