Çarşamba, Nisan 08, 2009

[Funda Arar] Zamanın Eli Albümü Çıktı

zaman: 4/08/2009

Bahar beni çok kötü çarptı.Canım ne çalışmak istiyor ne de bişeye kafa yormak.Allah sonumu hayretsin.
Fakat içimde bir ses Fundanın albümünü mutlaka bloguna yazmalısın diyor.Allahım hiç susmuyor yaa başım çatladı.
Tamam güzel bi albüm severek dinliyorum.Ama içimdeki ses bi düş yakamdan yaa.Hani son zamanlarda bütün albümler eski şarkılarla dolu yada cover çıktı mertlik bozuldu ya işte o yüzden bu kıza hakettiği değer verilmeli diyor.Ben en çok Yak Gel ve Geçmez Yara şarkılarını sevdim.Dinlemek isteyenler soldan buyursun.
Solda bişey yok diyenler aşağıya bakabilir.




2 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Funda iyidir ya ama nedense şimdi onun sesini dinleyesim yok hep bende bir hüzün uyandırır çünkü.

Evet hayat hep son sözü söyler ama,
Benim de cümlelerim var! diyesim geldi bir de :)

Seyyah dedi ki...

Diyesin geldiyse deyiver canım yaa.Bende oof ooff çekerim bu arada :(

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea