Çarşamba, Nisan 29, 2009

Bilim Adamlarına Soruyorum...

zaman: 4/29/2009

Geçenlerde bi haber duymuştum. Obezite küresel ısınmayı arttırıyor demiş bilim adamları.Bu insanlar hareket etmemek için vasıta vs. ulaşım araçlarını daha çok kullanıyorlarmışBu da karbonmonoksit salınımını arttırıyormuş.Ondan sonra kürece ısınıyormuşuz...
Şİmdi benimde bilim adamlarına birkaç sorum olacak...
-Her araştırmalarında obezler bunu yapmış olabilir mi diye birinci derecede şüpheli yerine koydukları bu insanları nasıl bir psikolojiye düşürdüklerini hiç merak ediyorlar mı?

-Psikolojik sorunları olan insanların topluma ve küresel ısınmaya zararlarını araştırmışlar mı?
-Acaba insanlar günün birinde durup -yaaa ben obez olayım yada ben bundan sonra daha çok yemek yemeliyim daha az hareket etmeliyim diyerek mi alıyor bu kiloları?
-Bazen diyorum ki 34 beden olan  kardeşim üzülünce yemeden içmeden kesiliyor ama  fosur fosur uyuyabiliyor.Ben üzülünce kendimi yemeye vuruyorum fakat gece sabahlara kadar gözüme uyku girmiyor.Şimdi bu yaradılış değil mi?
-Hadi ben iradesizim diyelim dertsiz tasasızım, kendimi tutamıyorum yiyorum.Peki bu uyku tezatı nedir?Rahatına düşkün bi insan falan olsam bu teoriye göre benimde deliksiz uyku çekmem lazım değil mi?
-Sonra obezlik ne kadar sağlıksızsa 34 beden olmakta bi o kadar sağlıksız değil mi? Neden kınanan biziz, onlar neden 0 beden fit insan oluyor ki?
-Eğer obezler azınlıkta diye düşünürsek kedi uzanamadığı ciğere mundar diyor olabilir mi? :)
-Neden insanlar genel kanıya  göre Allahın lütfu olan bu zayıf vücudu kendilerine mal edip aman az yesinler zayıflasınlar diye düşünüp kilolu insanlara gerzek gerzek bakarlar ki?


Merak ediyorum, bilim adamları bu sorulara da cevap versin istiyorum...
PS: Bide bilim adamları gelecekte beden gücünün yerini beyin gücü alacak onun için kafalar büyüyecek beden küçülecek diyordu ya şuana  kadar  büyüyen tek yerimiz kıçımız haberleri olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea