Pazartesi, Nisan 20, 2009

Yoruldum Ben

zaman: 4/20/2009
 Aptal insanlara laf anlatmaktan yoruldum.Allahın bana verdiği, artsın diye baharı çiçeği böceği aşkı yarattığı şu yaşam enerjimi insanların aptallıklarıyla tüketmekten çok yoruldum.İşin en sinir bozucu yanı işlerine gelmediği için anlamıyor numarası yapmaları.Salak ayağı yapmaya utanmıyorlar ve benim de onların numarasını yiyecek kadar salak olmamı bekliyorlar.Bunu hazmedememekten ve insanlara bağırıp çağırmaktan da yoruldum.İnsanlara ağzımı doldura doldura küfür etsem, kafalarına sopayla vursam, tekme atsam da sinirim yatışmaz gibime geliyor.Bu sadece benim başıma geliyor olamaz, diğer insanlar bu gibi durumlarda ne yapıyor acaba.Bunu bana sorsalar "çok taviz vermişsin tepene çıkarmışsın  milleti" derdim ama öyle de yapmadım.
Allahıımmm ben nerdee yanlışş yaptıımm.
İşten güçten soğudum bu yüzden.Unutmadan şu angutlara bi sesleneyim.
5 sene ilkokul + 3 sene ortaokul + 3 sene lise + 4 sene üniversite okudum.Sadece staja başlayabilmek için 1 senemi verdim.2 sene staj yaptım.Şimdi stajımda bitti ve emeğimin meyvesini yemek üzereyim ve siz hevesimi kırdınız, psikolojimin içine ettiniz.

Topunuzun Allah Belasını Versin...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea