Salı, Nisan 21, 2009

Şok Şok Şok

zaman: 4/21/2009
Annem aradı az önce.Normalde söyleyeceğini söyler ve pat diye kapatır ama bu sefer öyle yapmadı.Çünkü söyleyeceği bişey yoktu.Merak etmiş kanımca...
Duygusala bağladım...
Neyse şimdi size birini tanıtmak istiyorum.Gerçi bloglar sayesinde tanımayan kalmadı.Bu güzide kişilik herşeyi bilen kadın ama ben ona kısaca beni şok eden kadın diyorum.


Anemle konuşurken bi taraftanda bu kişileri kınıyordum.Off atladı yine millet falan derken telefonun verdiği duygusallığı dağıtmak üzere başla butonunu tıklamış bulundum.Haliyle aklıma gelen ilk kelime de sevgi oldu...
Kadından hiç umudum yok.Allah bilir sevginin yerine hangi kelimeyi verecek, kesinlikle bilemez, bi kere somut değil aklına gelmez, diye düşünürken ciddi bi merak sardı içimi.Hani bilim adamları çikolatayla aşk aynı hormonu salgılatıyor diyor ya işi oraya kadar götürdüm.Kadın pat diye bildi sevgiyi.Şok oldum.
Sonra dedim ki ay ben bunu hemen bloguma yazmalıyım bi de screen alır konuya eklerim falan hoş bişey olur.Neyse işte tekrar açtım benzer sorular çıktı  aynı cevapları verdim ve ikinci şoku yaşadım.
Bilin bakalım sonuç ne?
Futbol :S
Hala şoktayım...

2 yorum:

ayci dedi ki...

kadinin cay yudumlamasi beni sinir etti.
sonra deeermisim espirilerine gülmeden - az kalsin monitöre geciriyordum - oysa ben siddet kullanmayi bilmem - herseyi bilen kadin bunu ögreticekti herhalde bana :P

ve bana gicik oldugundan midir nedir...kahveyi bilemedi hatun:)

Seyyah dedi ki...

prncfrn ile test ettik bu kadının bi haltı bildiği yok :) genellikle gıcık ediyor zaten.sevgiyi ilk seferde nasıl bildi hala hayret ediyorum...

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea