Pazartesi, Şubat 15, 2010

Yine mi pazartesi

zaman: 2/15/2010

Herkesin kendine göre bi fobisi var.
Benim fobimde gözyüzü altında öylece yatamama.
Hani terasa yada çimlerin üstüne sıra sıra uzanır da gökyüzünü izlersiniz ya.
İşte ben onu yapamıyorum.
Altım dünya olsa da üstümün uzay olduğunu hatırlıyorum.
O uzaktan gördüğüm binlerce yıldızdan birinin tepesindeyim, bir çekim sonucu ona yapışmış durumdayım.
Ama sonuç olarak bende o karanlıkta uzayın tam ortasındayım.
Bunu düşünüp derinliklere dalıyorum ve gittikçe ortalık daha karanlık gelmeye başlıyo.
Sonuç: Yüzükoyun yatıp kafamı dağıtmak suretiyle uyuyorum.

Anlatamadım ama böyle kaypak bir ortamda olduğumuzu düşünüyorum.
Kendimizi en güvende hissettiğimiz yer bir anda güvensiz korkutucu olabiliyor.
Bunu neden diyorum?
Ben bu hafta sonu önüm ve arkamın sobe değil ikiyüzlü olduğunu farkettim.
Olaya bu açıdan bakınca bende mi ikiyüzlüyüm acaba diyorum.
Hep kendimden pay biçmeye çalışıyorum.
İçinden çıkamıyorum.

PS: Haftasonu çalıştım ve çok yorgunum.
14 Şubatta 23:00 a kadar çalışmak ayrıca çok zevkliydi :)
Sevgililer gününün diğer günlerden farksız bi gün olduğunu birkez daha idrak ettim :D


5 yorum:

Esra dedi ki...

Malesefki yine pazartesi aşamıyorum bu pazartesi sendromunu...

Seyyah dedi ki...

Bende bende :)

Colorful dedi ki...

pazar gününden başlıyor pazartesinin sıkıntısı. ilkokuldaykende nefret ederdim şu lanet pazardan 29 yaşına geldim hala kendisinden ve ertesinden nefret ediyorum

Seyyah dedi ki...

:) Doğru diyosun valla insan yarın iş var diye düşünüyo pazarın tadını çıkaramıyo.Sırf bu yüzden pazar uykusu uyuyamıyorum "günüm bitiyooooo" diyorum zıplayıp kalkıyorum.
En güzeli cuma akşamı ve cumartesi.Hele de cumartesi çalışmıyosan gel keyfim gel.

Colorful dedi ki...

O cuma akşamının tadı hiçbişeyde yok :) alaaam önümde kocaman bi h.sonu var diye sekerek işten çıkıyorum resmen :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea