Çarşamba, Ağustos 18, 2010

unutmamaliyim!

zaman: 8/18/2010
Yine çayı ocakta unuttum.
Anneme ben yine çayı ocakta unuttum az kalsın ev yanıyordu desem dilim dilim doğrar beni.
Huyumu biliyo tabi kadın "al kızım şu hatırlatıcıyı kur, unutma" dedi.
Hatta durumun vehametini anlayan kocam da bir tane hatırlatıcı aldı.
Ama sen tutarda nasıl olsa yemek hazırlıyorum unutmam diye kendinle inatlaşırsan yemeği hazırlayıp içeri gidip çay koyduğunu tamamen unutabilirsin.
Taaa ki canın tekrar çay isteyene ve üşenmeyeyim de bi çay koyayım diyene kadar hatırlayamayabilirsin.

3 yorum:

ayci dedi ki...

neyse ki ben cay yapmıyorum :)
ama is sadece cayla bitmiyor sanırım :)

Seyyah dedi ki...

Bitmiyor ama yemeklere saat kurmayı unutmuyorum.Çünkü bi yere yazmazsan kaç dk pişirdiğimi unutuyorum :)

sünter dedi ki...

erken bunamada dicem ama yasin tutmuyor:))

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea