Pazartesi, Eylül 20, 2010

Kotam yetmiyor

zaman: 9/20/2010
Canım hiç bişey yapmak istemiyor.
Uyumak istiyor uyuyamıyor.
Hali hazırda temizlik yapıyorum.
Kooossskocaman evimin yarısı bitti :P
Mevzu o değilde benim kotam bitti. :(
GSMobile kullanıyorum.(Aveanın zımbırtısının taraftarlar için olanı.)
Hemencecik kotam bitiyor.
Halbuki ben eskiden de 4 Gb lık kısıtlı internet paketi kullanıyordum.
Bi sürü şarkı indirip video izliyordum.
Hiçte böyle olmuyordu.
Nedenini tam olarak bulamadım.
Ama bu tür internet bağlantılarında download+upload=kota oluyormuş onu öğrendim ve bayağı sinir oldum.
Öyle işte...

2 yorum:

hayalci dedi ki...

Merhaba..
Bende ağustos-eylül ayından beri kota sorunu yaşıyorum.Normalde video,müzik,blog sürekli açık olur ve interneti çok üzün süreler kullanıp kotayı dolduramazdım.Ama bu ay bi baktım ayın 10unda dolmuş.Hemen arayıp sordum bi açıklama getiremediler! Bence bu bir komplo :D

hayalciningunlugu.blogspot.com

Seyyah dedi ki...

Evet yaa ne sorsam cevap veremiyorlar.Gıcık oldum.12 ay taahhüdüm var.Bu da 10 ay daha gıcık olacağım anlamına geliyor.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea