Çarşamba, Ocak 12, 2011

Yurttan Kısa Kısa

zaman: 1/12/2011
  • Bugün hayatımda ilk defa iş görüşmesine gittim.

Eskiden görüşmeler bana gelirdi.Tuhaf bi duygu. Nasıl geçti diyorlar bilemiyorum diyorum.
Gerçekten bilemiyorum olması mı daha iyi olmaması mı. Galiba olsa iyi olur.
İstemem yan cebime koy.


  • Optimumda Demet Evgarla Emre Karayeli reklam filmi çekerken gördüm.

Bir süre durup izledikten sonra kendimi ikilide bir kusur bulmaya zorlarken buldum.
Senin benim gibi insanlardı işte. Tek kusurları buydu.


  • 1,5 saatte salata-çorba-yemek-pilav menüsü  hazırlayabiliyorum.

O zaman neden yemeğe misafir aldığımda 2 gün öncesinden hazırlanmaya başlıyorum.
Anlayamıyorum anlayamıyorum anlayamıyorum...


  • İzlemediğim bütün diziler izlenme rekorları kırıyor.

Bakınız:: yaprak dökümü, hanımın çiftliği, öyle bir geçer zaman ki...
Bu işteki tuhaflığı henüz çözemedim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea