Salı, Nisan 12, 2011

Napiyorum ben simdi

zaman: 4/12/2011
Napiyorum?
Napiyo gibi görünüyorum?
Yok yok bende biliyorum hiçbir şey yapmıyorum.
İnsan bazen kendini sorgular bugün ne yaptım diye
Neden sorgular onu da bilmiyorum ama ben gün içinde dahi sürekli kendimi sorguluyorum.
Bugün naptım naptım.
Böyle saatlerce düşünecek bişeyde yok yani.
Hiç birşey yapmıyorum işte.
Oofff ne zor bişey...
İnsanı ne kadar yorduğunu anlatsam kimse inanmaz.
Akşam yemeğinden sonra bir fincan poşet çay yapmak bile bana ağır geliyor.
Gündüz öyle saçma sapan geçiyor, gece olunca şimdi neden uyuyoruz ki diye düşünüyorum.

Aklıma sonradan gelen: Blogspotun böyle yarım yamalak açılmasının nedeni: açılmasına  karar verildiğini gösteren metinde blogspot yerine blogsport yazılması imiş. Şaşıramıyorum artık. Burası Türkiye...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea