Çarşamba, Temmuz 27, 2011

Avea-Gsmobile'den sikayetciyim. Magdurum!! Sizi de uyariyorum!!

zaman: 7/27/2011
Bir seneye yakın zamandır Avea-Gsmobile kullanıyorum. (hani şu mobile modemler varya onlardan). Haziran ayında 35 lira gelmesi gereken faturam tam 219 lira olarak gelince hayatımın şokunu yaşadım ve hemen itiraz ettim. Kota aşmışsınız falan dediler. Allahtan sürekli kota sorgulaması yapmıştım ve ona göre kullanmıştım. Sorgulamalarımı anlattınca inceleme yapalım o zaman, ama siz bu arada faturayı ödeyeceksiniz dediler ve süreç başladı. 7 temmuzda cep telefonuma bir mesaj geldi. İtirazınız olumlu sonuçlandı fatura iadeniz en kısa zamanda yapılacak ve bilgilendirileceksiniz.. iyi dedim bir kaç gün sürer en fazla. Ayın 20 sinde faturamı ödedim çünkü. Neyse bir hafta falan bekledim ses seda yok aradım. Tutar sonraki faturalarınıza mahsup edilecek dediler. (Benim bundan haberim yok tabi.) Kabul etmedim niye ben kaç aylık faturamı peşin ödeyeyim ki dedim. O zaman hesap numaranızı verin hesabınıza geçelim dediler. ( Arada bir sürü şeyler daha dediler ama onları anlatmaya yüreğim dayanmayacak artık-kısaltıyorum) Hesap numasını da verdim. Maksimum bir hafta sürede hesaba geçer dediler. Ben halime bakmadan, ödediğim parayı alamıyorum diye vızırdıyorum. Uzun lafın kısası ayın 27 si oldu ben hala ödeme bekliyorum.
11 Ağustosta taahhüdüm bitecek. Bende biter bitmez canımı kurtaracağım inşallah.Sürekli kotayı dert etmekten, ilgisiz, papağan gibi aynı şeyleri söyleyen müşteri temsilcilerinden kurtulacağım.

2 yorum:

sünter dedi ki...

Demek her yerde oluyor bu olaylar. Bizde burda yasamistik ayni olayi. Hemde limitsiz konusma hakki taniyan bir paket aldigimiz halde. Bize Türkiye konusmalarini ayri fatura ettikleri icin büyük bir miktar cikarttilar. Itiraz üzerine itiraz. kabul ediyorlar sonra bir dahaki aya tekrar ayni hata hop yine yüklü bir miktar. Elime telefonu almaya korkar olmustum. Bu tam dört ay üstüste ayni hatayi tekrarladilar.
Canimizdan bezmistik o aralar. Kapatamiyorumda Aylin Türkiyede.
neyse sonunda düzeldi ama bir alti ay ugrastik onlarla.
Özellikle mi yapiyorlardir nedir. Yuturabilirsek ne ala mantigiyla.

Seyyah dedi ki...

Anneannemede bir telefon firması aynısını yapmış. Cep telefonunuzdan nete girmişsiniz ayağına kadından 300+300 para almışlar. Dayım da anneannem üzülmesin diye uğraşıp soruşturmamış paşa paşa ödemişler. Düşündükçe çıldırıyorum. Bu arada hala parayı alamadım.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea