Pazartesi, Şubat 20, 2012

DÜN GECE SENİ GÖRDÜM RÜYAMDA

zaman: 2/20/2012
Zaman zaman rüyama giriyorsun.
Hep seni bir yerlerde unuttuğumu, hasta olduğunu ve ne hikmetse anneme bıraktığımı görüyorum. Ve her seferinde de rüyamın sonunda bana bi kuvvet geliyor. Gerçeklerle yüzleşmem gerektiğini senin her halükarda benim mutluluğum olacağını düşünüp seni bulmaya karar veriyorum. Gidip almaya yelteniyorum.
Ama bu sefer ilk defa öyle olmadı.
 Sen benim bitanecik canım oğlumdun. Sağlıklıydın, mışıl mışıl uyuyordun. Çok güzel bi bebektin. Benim olduğun için mi, çok istediğim için mi bilmiyorum. Tek derdim üstündeki kıyafetinin rengiydi. Herşeyin mükemmel olmalıydı. Sanki dünya toz pembe, sen gökmavisiydin.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea