Salı, Kasım 20, 2012

O Gün

zaman: 11/20/2012
Hep o günü düşünüyorum  hayal etmeye çalışıyorum tahminler yürütüyorum. Tarihini bile bilmiyorum. Allahım nasıl bir şeydir bu. O kavuşma anı. Telaş . Huzur. Aslında tam olarak ne hissedeceğimi bile bilmiyorum. Bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanırken içimde keşkeler mi olacak iyi ki ler mi. Yoksa dünya umurumda olmayacak mı. Onu kucağıma alıp doya doya koklayabilecekmiyim. Aşkım her zaman ki gibi heyecanlanınca kaskatı kesilecek mi yoksa heyecanı gözlerinden mi okunacak. Oğlunu kucağına alıp yavruumm diye seslenecek mi? Nasılda heyecanla bekliyor. Bir ben biliyorum onun içindekileri.Onun bile sabrı kalmadı :)
Gel oğlum gel gel geellll...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea