Çarşamba, Mayıs 15, 2013

BI DE AVON TEMSILCISI OLDUM

zaman: 5/15/2013
Hayatım son zamanlarda inanılmaz sıkıcı, boğucu, yorucu ve monoton. Renk katmak bişeyler yapmak istiyorum ama şu ana kadar yapabildiğim pek bişey olmadı. Şöyle bi düzene otursa oh dicem ama yakınlarda öyle bir ihtimal görünmüyor. Sanırım evin temizliği için bi kadınla anlaşmam gerekecek. Kendime ev almak için yanıp tutuşurken bu tarz harcamalar çok zoruma gitse de başka çarem yok gibi.
Neyse işte bütün bunlar arasında Avon temsilcisi olarak hayatıma renk kattım :) Ata yanımdayken alışveriş yapmam olanaksız olduğundan sürekli alışveriş merkezlerine gidip elim boş dönüyordum. Ya da en zaruri ihtiyaçlarımı en kısa sürede alıp çıkmaya çalışıyordum. Şimdi en azından kozmetik ihtiyaçlarımı enime boyuma düşüne taşına yapıyorum. (Aslında online shop sitelerinden de alışveriş yapabilirim ama onlara kargo parası vermek sinirimi bozuyor) Rengarenk rujlarla mis gibi parfümlerle hayatıma renk katıyorum. Ohhh azcık da olsa mutlu oluyorum. Arkadaşlarımda dayanamıyorlar sipariş veriyorlar :) Bundan sonra aldıklarımı buraya yazarak beğendim beğenmedim de yapcam. Mutlu olmak için ne yapmam gerekiyorsa yapcam..

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea