Cuma, Eylül 19, 2008

Gökhan Türkmen Çareler Çaresiz

zaman: 9/19/2008
Gökhan Türkmen Çareler Çaresiz Yakaladım hayatı yakasından Yine de vermedi seni bana Çok ugrastım yorulmadan Tesir etmedi kanayan yarama Oyuncak etti Aşkın hain felek Kalbim burkuluyor Sensizken ufak tefek Sıkıntılara çare yok.... Ayrılıklara çare yok.... Çareler çaresiz sen yokken Uzaklar bir türlü birleşmiyor Yokluğunla varsın, sevgiye açken Ayrılıklar sewişmiyor.... Sol yanımda sızıyla uyandım bu sabah Baktım sensizlik var yanımda... Geceleri yıldızlara anlattıgımız sonsuz sevdamız... YANLIZDI...SENSİZDİ...ÇARESİZDİ.... Geceler yalnızlıgıma güldü... Şarkılar sevdamıza agladı... Kalbime actıgın derin yaralar var ya...! Hala sensiz,yalnız ve çağresiz Hemen aldım avuçlarıma Koyacak bir yer bulamadım Avuçlarımda sevdim... Sen..! Sen çaresizligi bilirmisin...? Bildiginden daha çaresizim... ÇARESİZİM....

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea