Salı, Eylül 23, 2008

[Cash Flow] Kim Sevdi Seni Benim Kadar

zaman: 9/23/2008
Kim Sevdi Seni Benim Kadar Yalnızlığı hissettiren bir beat ve bir de ben varım Gözlerim dolu ve lakin karamsarım Dertlerimle baş başayım harbi yalnızım Yardım elini uzatın ne olur, yardım Allah'ım Erken kalktım bu sabah bu şehri terk etmek istedim Sonra oturdum saatlerce düşündüm, olmadı işte hiçbiri Hayal de bir yere kadar, gözlerim kapandı hasret oldu sevgiye ruhum Yeni güne umutla başlamak pek bir zormuş, kandırdım ben kendimi Olmamış olmadı ve de olmayacak kadar uzak bana umutlarım Harlanır aleviyle bir an söner tekrardan külleri kalır ardında Bana zindan olan hayatın kapıları aralanır. Dön yine başa savaşalım ama ben kendimi çok yordum Denedim ben ama kazanamadım, yoruldum artık gidiyorum Bunaldım artık gidiyorum, ne olduğunu anlayamadan yığılıp kaldım Son bir kez dönüp arkama baktım, oysa ki başaramadım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea