Perşembe, Ekim 21, 2010

Bana Ne Oldu?

zaman: 10/21/2010
Hiç aklıma gelmezdi.
Eskiden evde yalnız başıma ışıkları kapatır korku filmleri izlerdim.
Yalnız yattığım gecelerde bi tıkırtı duysam " mala geldiyse beni bulmasın, bana geldiyse zaten o beni bulur." der, umursamazdım.
Şimdi en ufak bişeyde gidip kontrol edecek cesareti bile bulamıyorum.
Ben ne zaman sırt üstü uyusam kabus görürdüm.
Şimdi sırtüstü yatmasam da görüyorum :)
Hep içimde eve hırsız gireceği korkusu var. 
Evimizin hiçbir güvenlik problemi olmamasına rağmen bu fikri kafamdan atamıyorum.
Bi yerde bir çok yeni evli insanın aynı şeyi yaşadığını duydum.
Ama doğru mu bilmiyorum.
Ardından başka korkularda gelir diye korkuyorum.
Korkak bi insan olurum diye korkuyorum.
Mutluluğuma gölge düşer diye korkuyorum.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea