Perşembe, Şubat 03, 2011

Bazen- Keşke

zaman: 2/03/2011
Sabah uyandığımda daha uyumam gereken yarım saatim vardı.
Öylece gözlerimi tavana dikip baktım.
Dünden beri içimde bir yumruk, keşke deyip duruyorum.
Birinin hasta olduğunu duymak nasıl bişey....
Şu an hasta olmasını çok isterdim.
Onun için dua etmeyi isterdim.

Ve tam şu an televizyonda bir adam "doymadım ben" diyor.
İçimdeki ses gibi.

Ve dünden beri ona sarılıp duruyorum.
Birgün hiç ummadığım bir anda bir keşke daha çıkarsa ağzımdan diye korkuyorum.
Şu an bir çocuğun tüm oyuncaklarını bir araya topladığı gibi sevdiğim herşeyi toplayasım var.
Hiçbiri kaybolmasın kırılmasın onlara hiçbişey olmasın.

Haa bi de uyandığımda göz pınarımda bir damla yaş vardı.
Akıttım şimdi onu.
Nereye gitti bilmiyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea