Perşembe, Şubat 10, 2011

Senden Öğrendim

zaman: 2/10/2011
Bir damla gözyaşım var neye akıtacağımı bilemediğim.
Ben kendime bile itiraf edemeden annemi özlüyorum usulca.
Üzülmesin diye söylemiyorum.
O anlıyor biliyorum.
Bi de babamı özlüyorum resmine bakamıyorum.
Ben babamın şımarık kızıydım şımarmak bile tat vermez oldu.
Bu gün karşı apartmandaki yaşlı teyze öldü.
Tanımıyordum
Arada kafasını uzatıp ezan okundumu diye seslenirdi.
Arkasından ağlayacağımı hiç düşünmemiştim.
Ve ilk aklıma gelen şükretmek oldu.
Ne kadar bencilim dedim sonra
Çünkü bu sabah alt komşum olan yaşlı teyze için endişelenmiştim.
Alt ya da karşı ne farkeder bilmiyorum
Ama çok korkuyorum sevdiğim birilerine bişey olacak diye
Hergün eşime çok uzun bi yoldan gelmiş gibi yada 3 aylığına bir yere gidecekmiş gibi sarılıyorum.
Sonra yanından kalkıp mutfağa gidersem dönünce yine sarılıyorum

Yazın gelmesini istedim bugün.
Ama gelince evin içine girsin camdan bakmakla kalmasın.
Bir rüzgar essin çiçek kokusu gelsin dedim.

Yaz gelince anneme gidicem
Piknik yapcam annemle
Ben pikniği hiç sevmem ama annem sever




0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea