Salı, Kasım 29, 2011

Biz Bişey Olmaya Çalışırken Milliyet Hiçbirşey Olmaya Uğraşıyor

zaman: 11/29/2011
Şuan hastayım. Bildiğin sancı çekiyorum, kıvranıyorum yani. Yine de şu alemde bir izim olsun diye sürünerek işe geldim. Ucundan kıyısından bir kariyerim olur, belli mi olur belki de üç beş kuruşum bile olabilir diye.
Sonra her sabah yaptığım gibi dünyadan haberdar olmak için http://www.milliyet.com.tr' ye girdim. Bir çok haber bayat.Dünden kalma haberlerin başlıkları değiştirilip tekrar piyasaya sürülmüş. Hatta küçük bir haberken üst sıralara yükselmiş. Bazı haberlerin günde beş ayrı başlıkla yayınlanmasına alıştım diyordum ama olmamış. Sayfa resmen içi boş haberlerle doldurulmuş. Ama başlıklara baksan oku oku bitmez sanırsın. Neyse Finans sayfasına bakıyorum. 8 kasımdan beri gram fiyatı 101-102 liralarda olan en iyi ihtimalle birkaç saatliğine 103'e çıkan altın için her hafta en az bir kez altın tırmanışa geçti haberi yapılıyor. Allah Allah kaça yükseldi acaba diye bakıyorum. 1 kuruş falan kımıldamış. O da rütin yani. Bilen bilir. Pazartesi sabah saatlerinde fiyat yükselir. Öğlen saatlerinde piyasa normallerini bulur. Hatta cuma günü sebepsiz yere fiyat tekrar düşer.
Şimdi gelelim her sabah kendime sorduğum soruya. Çocukluğumdan beri okuduğum, bildiğim Milliyet.
Biz bişey olmaya çalışırken sen neden hiçbirşey olmaya uğraşıyorsun.
Yakışıyor mu sana yaa???

3 yorum:

ayci dedi ki...

milliyetin cevabını merak ettim...

sünter dedi ki...

öncelikle gecmis olsun..

Gercekleri yazamadiklarina göre onlarda kendilerine böyle bir yol cizmisler demek. O sayfalarin bir sekilde dolmasi gerek.

Öpüyorum seni canim. Uzun zamandir okuyamamistim yazilarini baya baya özlemisim....

Seyyah dedi ki...

Ayci tavşan dağa küsmüş canım :)

Sünterciğim biz şuraya yazarken bile iki kere düşünüyoruz. Onlarn tıınn...

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea