Perşembe, Kasım 24, 2011

Halim

zaman: 11/24/2011
lafı uzatmaya gerek yok.
halim hal değil doğrusu.
saçmasapan gülmeler, gereksiz sohbet girişimleri, umursamaz tavırlar, beynimdeki bin türlü düşünceyi örtme çabasıyla yapılan yapılmaya çalışılan herşey.
halimden memnun değilim- soran herkese memnunum desemde.
kendimi hayata ve getirdiklerine alıştırmaya çalışıyorum.
koyup koyvermeye uğraşıyorum yani.
durup dinlendiğim her an, düşüncelerimin esiri oluyorum.
içimde var olduğunu bilmekten mutlu olduğum bebeğimi düşünüyorum
insanoğlu arsız! kendimden utanarak o günü hatırlamaya çalışıyorum.
acısını her an içimde taşıdığım o günü unutmamak için savaş veriyorum.
ki beynim unutmakta kararlı.
buna müsade etmek istemiyorum
eğer birgün hayatım bir film şeridi gibi gözümün önünden geçecekse. lütfen o kareler ağır çekimde izletilsin.
ben çok ağır yaşadım çünkü...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea