Pazartesi, Nisan 09, 2012

BAKIŞ AÇISI

zaman: 4/09/2012
Kötü bişeyler yaşadığınızı düşünüyorsanız bakış açınızı değiştirin. Bu bir felsefe değil hayatın ta kendisi :P (Bu cümlede Av Mevsimi filmini yeni izlemiş olmamın azıcık ta olsa etkisi bulunmaktadır!)
Açıkçası bir saattir öyle yazdım olmadı böyle yazdım olmadı. Sonra düşündüm ki bir şeyi anlatmanın en güzel yolu dümdüz anlatmak. Baştan tuhaf gelse de olay gayet net.
Bu günlerde kelimenin tam anlamıyla kıçıma sahip olamıyorum. Müthiş bir gaz sorunum var. Bulduğum her tuvalete giriyorum. Çünkü tuvalete koşmak çişini altına yapmaktan iyidir.
Biliyorum bunlar kulağa iğrenç geliyor. Belki bu cümlelerin arkasında korkutucu bir hastalık falan olmalıydı. Ama öyle değil.
Çünküüüüüü
HAMİLEYİM!
4 Nisanda hamile olduğum haberini aldım (04.04.2012).
7 Nisanda ise 4+4 olmuştum.
Şu an 4+6 yım.
Bu 4 ler çok hoşuma gitti. Kendime dört dörtlük hamileyim diyorum. Dört dörtlük bebeğimi bekliyorum.
Çok heyecanlı ya da sevinçli değilim maalesef. Çünkü bu serüven çok kötü başladı. Hala üstümden atamadığım saçmalıklar yaşadım. Ve galiba 3. ay bitene kadar bu böyle devam edecek.
Yani hayat ilginç...
Ben daha önce hiç şöyle bişey duymadım.
-Gazın mı var? Hımm hamile olabilirsin....
Ama öyleymiş. Herkesin başı dönmüyormuş. Kimine tuhaf tuhaf haller oluyormuş.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea