Pazartesi, Nisan 09, 2012

SAÇ BAKIMI DENEYİMİ-2

zaman: 4/09/2012
Şurada bahsetmiştim. Saçlarım fena halde dökülüyor arayışlardayım demiştim. Bulduklarım hakkındaki yorumlarımı esirgeyeceğimi sananlar yanıldılar efenim.
Öncelikle Sarıkız keratin sütünden çok memnun kaldım. Banyodan sonra kullanıyorum. Saçımı çok canlı, parlak ve dolgun yapıyor. Bittiğinde tekrar satın almaya değer bulduğumu çok net söyleyebilirim.
Sebamed saç dökülmelerine karşı şampuanın hiç bir etkisini görmedim. Aksine saçımı kuruttu. Alınmayacaklar listesine eklendi.
Şimdi 2. deneyimimi yaşıyorum bu seferki şampuanım
Henüz 1 haftadır kullanıyorum. Bu yüzden yorum yapmak istemiyorum. En azından bir şişesini bitirip sizinle deneyimlerimi paylaşacağım.
Not:Bu yazıyı okuyan ve tavsiyesi olan varsa denemekten zevk alacağımı bilmesini isterim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea