Salı, Mart 17, 2009

Eyvah Bu Da Tok

zaman: 3/17/2009
Bizim bi arkadaş anlatmıştı aynen naklediyorum.
Birkaç arkadaş içlerinden birinin işyerinde toplanmışlar yemek yaptırmış yiyorlarmış.Başka bi arkadaşlarıda yemeğin üstüne denk gelmiş.Buyur yemek yiyelim demişler.Yok demiş adam ben yedim geldim tokum.Gel işte Allah ne verdiyse yeriz falan diye ısrar etmişler o da sonunda ikna olup eşlik edeyim bari demiş.Adam eşlik etme işini biraz abartmış olacakki 3 ekmek yemiş daha da devam ediyormuş.Kısmet bu ya üstüne bi arkadaşları daha denk gelmiş.Gençler aynı şekilde onu da sofraya davet etmişler gel işte Allah ne kısmet ettiyse yeriz demişler.Adam çok sağolun yaa demiş ben tokum.Daha fazla dayanamayan ev sahibi atlamış.
Eyvah bu da tok...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea