Perşembe, Mart 26, 2009

Muhsin Yazıcıoğlu ve Beraberindekiler Hala Bulunamadı!

zaman: 3/26/2009
Dün tv izlerken BBPnin kiraladığı ve Muhsin Yazıcıoğlu'nunda  içinde bulunduğu  helikopterin düştüğünü duydum.Haberi duyan herkes gibi çok üzüldüm.O saatten beri haberleri sıklıkla takip ediyorum.Türk insanı olarak uydurma haberlere alışığız ama bu sefer hakkaten  bu kadar da olmaz  dedirttiler.Haberi ilk duyduğumda "İha muhabiri ben hariç herkes öldü" dedi dediler, sonra "birinin ayağı kırık diğerlerini bilmiyoruz" dediler, Kay Tvden bir yönetici "ambulansla yaralılar alındı hastane önünde gelmelerini bekliyoruz durumları ağır olabilir diye ameliyathaneler hazırlandı" dedi.Bunlar ilk aklıma gelenler.Ambulans uçak helikopteri buldu ama hava şartlarından dolayı inemiyor,Muhsin Bey telefonda yaralıyım haberiniz olsun dedi,Muhsin Bey Kayseriye getiriliyor diğerleri Göksun devlet Hastanesine kaldırıldı... Ne demediler ki.Habercilik bu kadar ele ayağa düştü işte.ben kendi adıma bundan sonra haber bülteni izlememe kararı aldım.Hani derler ya senden gelecek hayır Allahtan gelsin diye aynen öyle düşünüyorum artık.
Gelelim arama kurtarma çalışmalarına.Olay dün 16:30 civarında bu olay oldu, yaklaşık olarak 4 saat sonra üstünden bir gün geçmiş olacak ve o saatten beri Kayseri ile K.Maraş arasında bulunan bu helikopter enkazı bulunamadı.Alan dağlık anladık, hava muhalefeti var onu da anladık ama el insaf yaa.Bu küçük bi araç, cisim yada tek bir insan değil koskoca helikopter enkazı.Tv de dinlediğim bir eski pilot "tek kelimeyle çok amatör bi çalışma yürütülüyor, helikopter bu hava şartlarında kalkmamalıydı, kalktığına göre havanın sisli olmasından dolayı pilot karayolunu  takip ederek gitmek zorunda aramaya ordan başlanılmalıydı dedi.Yani rezillik dizboyu.
Bi taraftanda yardım ekipleri gitti gitmedi davası var.Başbakanlık kriz masası oluşturuldu diyor.BBP genel başkan yardımcısı valiler olay yerinde bizzat çalışmalarla ilgileniyor jandarma seferber edildi diyor, başka bir BBP li çıkmış kimse ilgilenmiyor gençlik kollarımız kendi çabalarıyla arama yapıyor diyor.Kime inanacağımızı bilmiyorum.Nasıl bi iştir bu yaa.Güya bi milletvekili olduğu için bütün imkanlar seferber edildi ve olay bu durumda.Demekki sıradan biri bunu yaşasa bitmiş yani...Burada 6 kişiden bahsediyoruz.Herşey bi yana -15 derece hava sıcaklığından bahsediliyor.Benim yaşadıklarına dair umudum kalmadı.Allah rahmet eylesin diyorum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de artik ümidimi kestim maalesef.Haberler konusunda cok haklisin, böyle ciddi bir konuda bu kadar sacmalanmaz.Hic o insanlarin ailelerini düsünmüyorlar mi acaba? Hic kimsenin isinden asindan olmasini istemem ama, bu haberleri yapanlari kovmak lazim ki, ögrensinler böyle laubali habercilik olmaz.Söz konusu korkuyla bekleyen aileler cünkü.
sevgiyle kal cicikiz
sünter

Seyyah dedi ki...

Hala haber yok düşünebiliyormusunuz :(

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea