Cumartesi, Mart 07, 2009

Yolda Görsem Tanımazmışım

zaman: 3/07/2009
Birisi söylese inanmazdım sanırım. Çok sevdiğim biri değil, takip ettiğim yada tasvip ettiğim biri de değil.Ama kendime yuh dedirtti.Bazı şarkılarını gerçekten severek dinlediğim ve çok sevilen biri olan Sagopa Kajmeri görsem tanımazmışım.Hatta Beyaz showda gördüm tanımadım :) Hala şoktayım.Fakat suçu kendimde bulmuyorum.Resimlerinde kaba tabirle dağdan inme,agresif,yıkık dökük bir tarzı olan Sagopa normalde (sakalı haricinde) gerçekten temiz yüzlü iyi aile çocuğu görünümünde bi adam.Aslında yazının altına resmini koymayı düşünüyordum ama yok ben bu yüzü artık hayatta unutmam :)

2 yorum:

Hazal dedi ki...

ben izlemedim beyaz showu. koysana resmini merak ettim şimdi.

Seyyah dedi ki...

Burada o geceden bi resim var
http://i42.tinypic.com/3169t7n.jpg

Şurda da bi video
http://www.youtube.com/watch?v=82rYHbS2VEw

bak bakalım sen ne diyeceksin Hazal :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea