Çarşamba, Mayıs 20, 2009

Yeni Albümler

zaman: 5/20/2009
Bugün yeni albümlerden  neler var diye bi bakayım dedim.Her zamanki gibi  şu siteye baktım.Bakmaz olaydım. Bi sürü yeni albüm çıkmış.Netten indirsen dert, orjinal alsan daha büyük dert...Müzik dinleyip rahatlayacağıma daha çok geriliyorum.
Eskiler bi taş plak alır senelerce dinlermiş.Biz iki ay dinlersek ortalığı inletti bu şarkı diyoruz.O da genellikle yazları plajlar için yapılmış şarkılar oluyor.ki Demet Akalının tek misyonu budur bence.Bikiniden hallice kıyafetler giyinsin,bikini sponsorları sayesinde bütün kıyafetleri beleşe gelsin.Beleş giyincem diye günde 10 tane bikini mayoniki değiştirmek zorunda kalsın...Ayyhh bu kadın için konuyu dağıttığına deymez, hemen geçiyorum...
Tekrar yeni albümlere dönüyor ve aklıma ilk gelenleri sayıyorum.Yalın, Aysun Kocatepe, Ajda Pekkan, Duman, İbrahim Tatlıses(Bu adam çizgili dursun.Gıcık şey), Yıldız Tilbe, Bendeniz, Petek Dinçöz, Göksel, Altay, Yeşim Salkım....Liste uzuyor anacım.
Saymaya devam edersem ömrüm bitecek.Almaya kalksam iflas edecem.Cimrilik etmeyeyim desem albümdeki şarkı sayısı 10-12, dinlenilebilen şarkı sayısı 3-4, bilemedin 5...Sonra düşünüyorum ben sıcacık büromda klima altında serinlemeye çalışarak çalışırken onlar kıytırık albümlerine verdiğim parayı plajlarda yiyecekler.Onlardan çok daha hayati işler yapan insanlar onlar gibi yaşayamıyor. Televizyona çıkıp o elbisemi bu tasarladı bu yüzüğümü bilmem nerden getirttim demekle olmuyor bu işler.Hele de bazıları kendilerini bulunmaz bursa kumaşı sanıyorlar ya çok gülüyorum onlara.
Belki de basit düşünüyorum,  kendimi fazla önemsiyorum ama ben bu tiplerin albümlerine para vermiyorum...
İşinin hakkını verenlerin bu sözleri üstlerine alınmayacağını düşünüyorum ve konuyu burda kapatıyorum.Yoksa çenem çok pis düşecek...

2 yorum:

ayci dedi ki...

bence cenen düsmüs ama sen farkinda degilsin :)
ve ben iyi ki sarkici degilim ;)

bence hic müzik dinleme, indirme - bence sen...kendi sarkini kendin söyle ;)

Seyyah dedi ki...

Eskiden Nil Karaibrahimgil şarkıları dinler dolayısıyla onun şarkılarını söylerdim.Müslüm Gürses dinlemeye başladığımdan beri şarkı söylemeye korkar oldum :P

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea