Cuma, Haziran 05, 2009

Haberler

zaman: 6/05/2009
Efenim size son dakika haberlerini veriyorum :) Bugün boş vaktimi iyi bişeyle değerlendirmek için pek fazla sevmediğim bişey yaptım ve haber içerikli web sitelerini gezmeye başladım.Bunların çoğu saygın denilen aynı isimle tv leri de olan gazetelerin web siteleri. Lafı uzatmayı hiç sevmem direk söylüyorum ben bu kadar bayağılık görmedim.Biz merak uyandırsın diye abuk subuk tanıtımlar yapılan tv programlarını çok gördük ama manşetiyle alakasız yazıları olan.Yada bişekilde zorla alakalandırılan haberi bir arada görmedim. Hemen bir örnek Abdullah Öcalan gözaltında... Buradaki habere merak edip bakacak olursanız.8 kişi gözaltına alınmış.Bi tanesi merak uyandırması için ön plana çıkarılmış. Diğeri bir konu intihar anını gösteren vide.Hatta konu başlığı da şöyle "İzlerken tüyleriniz ürperecek (Video)" ama içeriğe bakıyosunuz.Buradaki video silinmiştir diyor.Abicim madem siliyorsunuz başlığı düzeltsenize. Ama nerdee... Sonra habertürk te olduğu gibi ayarsız reklam bannerı olanlar var.Kapatıyosun açılıyo kapatıyosun açılıyo.Mouse azcık yaklaşmasın banner tepene çöküyor.Bu sayfa hakkında daha fazla yorum yapamıyorum çünkü sinirimden sayfayı direk kapadım. Haber7 kendine ayrı bir yol tutmuş.Sırf kendi kanalına faydası olsun diye kurtlar vadisinin bayat bölümlerinin reklamlarını yapıyor. Ayyhh sitelerin bu hali bana daral getirdi.Bir iki de haber okudum. -"Bulunan uçak tekrar kayboldu".Muhsin Yazıcıoğlu vakasından dolayı ooo dedim bunlar da bizdenmiş.İçeriğe baktım amcalar gemi enkazı bulmuş.Kesin bizim uçaktır demiş dünyayı ayağa kaldırmış... -"İşsizlik fonundan yararlananların sayısı patlamış".Bu konuda duyduğum en doğru başlık bu.Kendilerini tebrik ediyorum.Bu haberle ilgili genelde işsizlik patladı falan diye başlıklar olurdu bende hep sinir olurdum.Bizzat bu konunun içinde biri olarak istifa eden, işini beğenmeyen, patronuna kızan vs. bi sürü insanın işten çıkarılmış gibi yapılarak iş-kur dan para aldığını biliyorum.Nasıl olsa işverenin kaybı yok.İş kurdaki fonda para birikmiş neden almasınlar ki.İşsizlik yok demiyorum da işsizlerin %90 ının keyfi işsiz olduğunu savunuyorum.Kimse kusura bakmasın... -"Memurlar zammı beğenmedi".Bu başlık ta benim için çok özel :) 70 milyona burdan sesleniyorum. Sabah 9 dan aşağı işe başlamayan, 11:30 da yanına gitsen yemeğe hazırlanıyorum görmüyormusun diye çemkiren, yaptırabilecekleri her türlü işi başkalarının üstüne yıkan, halka hizmet vermek için para aldığını unutup halkın onlara muhtaç olduğuna inanan, buna rağmen sosyal güvencesi,tatili, hakkı-hukuku, emeklilik fonunda biriken parası olan başka insanlar tanıyormusunuz? Ha işte bu insanlar bi de zamlarını beğenmiyor.Özelleştirmeyi bu yüzden seviyorum.Şimdi bu insanların tepesinde amir yerine patron olsa ekmek parası için ağızlarıyla kuş tutacaklardı.Zam herkesin hakkı ama işinin hakkını veren herkesin... Amaann içim sıkıldı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea