Pazartesi, Haziran 01, 2009

Hello June

zaman: 6/01/2009
Bugün haziranın ilk günü ve ben bu güne hiç te iyi başlamadım.Bir kaç gündür olduğu gibi sinirlerim tepemde duygusal dengesizliğim hat safhada.
Bugün blogumun doğumgünü.
Kutlamaları pek sevmediğim için, belkide kıl kişiliğim yüzünden hiç bi şeyi doya doya kutlayamadığım için bunu da es geçiyorum.Bi arkadaşım derdi ki: "yaprak sarmasını da seviyorum ama onu her gördüğümde seni çok seviyorum demiyorum"böyle bişey işte.
Sabah güne güzel başlamak adına duşumu alıp üstümü giyindim biraz allanıp pullandıktan sonra saçıma fön çektirmeye karar verip ucundan neredeyse sular damlayan saçımla yandaki kuaförüme gittim.Gitmez olaydım,kendileri daha açılmamış...Saat 9 ken ve hanımlar dükkanı yeni açmış müşteri kazanmaya çalışıyorken bu nasıl bi iştir anlamadım.Çok pis sinir oldum.
Eve gidip saçlarımı adam etmem gerekti ve bi sürü zaman kaybettim.
İşe geldiğimde asansör tamir ediliyordu yada bakımdaydı her neyse işte.Bir iş merkezinin iki asansörü birden cumartesi ve pazar dururken niye pazartesi bakıma alınır bi anlasam...Neyse yürüyerek 4. kata geldim.Pazartesi bu işi yapmaları beni resmen deli etti.
O sinirle işyerine girdim.Benim çok düşünceli elemanlarım kağıtlar uçuşuyor diye kapıyı camı kapatmış klimayı çalıştırmayı da akıl edememiş saunaya kardeş bi ortamda uslu uslu oturuyorlardı.Kese atmaya mı hazırlanıyordunuz diye başladım.Artık Allah ne verdiyse.Hayır normalde olsa vicdan azabı çekecem ama sağolsunlar çektirmiyorlar.Birisi ben gelene kadar oturmuş nette oyalanmış beni görünce şu işi gidip halledeyim diye tozoldu.Beni görünce mi iş yapasın tuttu dedim o payını almış oldu.Diğeriyle yolda konuşmuştum toz alın ben gelmeden demiştim sadece benim masamı silmiş diğer sehpalar falan önemsiz gelmiş olmalı ki kendini yormamış arkadaşım.Böylece 3 elemanımda kalaylanmış şekilde ışıl ışıl parladılar çok şükür...
Sonra sevgili müşterilerim tek tek aramaya başladılar ki her biri ayrı komedi.Onlara da saydırdım :) Beni bi tek bu mutlu etti.
Haa Akbank ta ayrıca sinir etti beni.5 sene önce çalıştığım işyerini arayıp ısrarla beni sormuşlar ve o kadar zekiler ki defalarca burda öyle birisi yok denmesine rağmen tekrar tekrar aramışlar.Artık insanlar panik olup beni bulmuşlar.Hey Allahım yaa...Lan 70 milyon insan var bunların yarısı 18 yaş üstü olsa 35 milyon kişi var demektir.35 milyon içinde niye ısrarla bana kampanya tanıtımı yapmak istiyorsunuz.Delimisiniz manyakmısınız.
Tabi ben tanıtım için olduğunu başta bilmiyordum.Akbank'ı aradım dertlerini öğrendim.Numaralarımı güncelleyin ama beni kampanya tanıtımı için aramayın diyorum bunun için söz veremeyiz diyorlar...
Allahım sana geliyorum...
Son derdim de bende ayrı bir yeri olan sevgili smashingmagazine.Bu caaaanım site benim neden sevdiğimi bilmediğim calendar wallpaper lar konusunda çok iyi.Bende iş güzarlık yapıp buraya iki çalışma yolladım.Belki beğenilir yada en azından mailime cevap gelir de motive olurum falan diye düşündüm.(Sanki dünyayı kurtarıyorum.Akıllanmam ben akıllanmam)
Mail gelmedi tabi.Şuan rahatlıkla tabi diyorum çünkü benim aylardır bakıp çevirmeye gerek görmediğim ingilizce yazılarında dosyanın hangi şekilde kaydedileceği, isminin nasıl yazılması gerektiği, resim boyutları falan bi sürü şey varmış.Altında da bu şekilde olmayanlar silinecektir diyor.
Neyse artık bi daha ki ay sağlam bi çalışma yaparım artık.Yılmak yok dicem ama yıldım ben yaa...
Lan June 30 gün senden çekeceğim var.Gelmez olaydın...
Aha bunlarda smashingmagazine in çöpe attığı çalışmalarım...
Şimdi inceden inceden düşünüyorum da benim mailimi alan site yöneticileri de "eşşek kadar yazı yazıyoruz yine mal mal resimler yolluyorlar" demişlerdir.Uuvvv tozolmak geldi içimden...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea