Pazartesi, Ocak 25, 2010

Ben Kimim Mimim?

zaman: 1/25/2010
Uzun bir aradan sonra mimlendim.
Pinosh kendine gelen pası kıvrak bir hareketle bana şutladı :P
Kendim hakkında 7 şey yazmam gerekiyor.
1-Dağınıklıktan hiç rahatsız olmam (pislikten olurum).Ben dağınıklığın kendi içinde bir düzen olduğunu düşünüyorum.Kolay kolay bulamadığım-kaybettiğim eşyam olmaz.Unutkan olduğum için zaman zaman  yanlış yerde aradığım olabilir o ayrı mesele.
2-Eşyalarıma dokunulmasından hiç hoşlanmam.Tüm eşyalarım kişisel ve özeldir.Masamdaki sıradan görünen bir kalem bile benim için özenle seçilmiş bir eşyadır ve kimse dokunamaz.Pis bozarım!
3-Hiç bişeyi ortak kullanmak istemem.Bişey ya benimdir ya değil.Evde gözünüzle göreceğiniz her eşyadan bir tane yalnız benim olanı vardır.Zamanında abim bi araba alayım tüm parasını ben vereyim ama ortak olalım dedi onu bile kabul etmedim düşünün yani :) 
4-Pratiklik ve kullanışlılık benim için çok önemli.Bu gayet açık herhalde.Herşeyim pratik-kolay olsun sevdiklerime zamanım kalsın isterim.Gereksiz şeylere zaman ayırmamak gerektiğini düşünürüm.Eğer kafamı çok yorduğumu farkedersem " amaaannn zaten bu dünya fani " der işin içinden çıkarım.
5-Renkli şeyleri seviyorum.Kendimi mecbur hissetmezsem  bişeyi tek renk kullanmayı istemem.Araya bi renk belki bi pırıltı bişey mutlaka katarım.
6-Prensipli insanları severim.Yumuşak başlı nereye çeksen oraya giden tipler malesef bana basit gelir.
7-Agresif görünürüm fakat neşeli güler yüzlü falan bi insanımdır.Kin tutamam.Çoğu zaman küsmelerim küstüğümü unutmamla bitmiş olur.

İşte bu benim.
Peki sen kimsin eser?


5 yorum:

pinosh dedi ki...

7. maddenin son cümlesini milyon kez yaşadım sanırım ben de :D

Seyyah dedi ki...

Pinosh sende bu haline bakıp gülüyomusun.Ben çok gülüyorum çünkü artık kimse küsmelerimi ciddiye almıyo :)
Hatta nişanlım ben küsünce beni sevimli buluyo.Küsmek üzereyken sevgi yumağı oluyoruz :)

sünter dedi ki...

Aha 5. madde haric hepside sanki Ayci´yi anlatmis. Demek buymus sana bu kadar yakin hissetmemizin sebebi:)Ayni ruh hali.

Öpüyorum canim.

ayci dedi ki...

1. Dağınıklıktan hiç rahatsız olmam (pislikten olurum).

2. Eğer kafamı çok yorduğumu farkedersem " amaaannn zaten bu dünya fani " der işin içinden çıkarım.

3. Kin tutamam.Çoğu zaman küsmelerim küstüğümü unutmamla bitmiş olur.


BENDE SENI SEVIYORUM :)

Seyyah dedi ki...

Süntercim sadeliği ne kadar sevsem de olmuyor mutlaka araya kaynak bişey çıkıyor napayım :)

Ayci.Canım gülüm ayci :)Öpüyorum seni en kocamanından.

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea