Cuma, Ocak 08, 2010

Favoriden indirim kuponu

zaman: 1/08/2010


Bunu bizzat ben kendim keşfettim efem :)
Favori altınları yada altıncılık yada kuyumculuk neyse işte yeni bir etkinlik başlatmış.
Sitelerinde bir dilek ağacı oluşturmuşlar.
Üyeliğinizi yapıp dilek ağacına dileğinizi yazıp asıyorsunuz ve hoppp indirim kuponu kazanıyorsunuz.
Dileğiniz sitede yayınladığında indirim kuponunuz aktif oluyor sizde gidip alışverişinizi yapıyorsunuz.
Pırlantalı takılarda  % 30 Altın takılarda % 15 indiriminizi güle güle kullanın.
Tam zamanında keşfettim valla.
Marta kadar geçerli olsa da dileğim yayınlanır yayınlanmaz kuponumu değerlendirmeyi planlıyorum ;)
Favori için burayı, dilek ağacı için burayı tıklayınız...

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea