Cuma, Ocak 29, 2010

Zıırrrrr Bir Telefon

zaman: 1/29/2010
Eskiden böyle replikler vardı.
-Tam yatıcam zıırr bir telefon.Kim olsa beğenirsin?Bizim Muhittin, hani vardı ya canım eski mahalleden sidikli Muhittin :P
 :)))
Cılkını çıkarmadan repliği güncellersek
-Tam nişanlımla konuşuyorum zıırrr bir telefon.Kim olsa beğenirsin? Kayınpederim :)))
Babam sen tut dışarı çıkarken telefonunu işyerinde unut, kayınpederimin de hal hatır soracağı tutsun karşısına da ben çıkayım.Olacak iş mi bu :P

Akşama kadar 100 kişiyle konuşuyorum ama bu ilişkiler işin içine girince bi heyecan, bi ne yapacağını bilememe geliyor bana.
Kal oluyorum kalıyorum :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nedense nişanlım,  kayınpederim, müstakbel kayınvalidem  falan lafları bana tuhaf  hatta hafiften ürpertici  gelirdi.
Çünkü bu lafları hep evlenmeye meraklı ev kızlarının özenerek yaya yaya söylediğini görürdüm.Ve yine her nedense bi süre sonra nişanlı-herif, kayınpeder-bizim adamın babası, kayınvalide- kaynana olur çıkar.
Neyse şimdi keyfim yerinde bu dedikodusal yorumlara girmeyeyim ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea