Perşembe, Ocak 07, 2010

Ben Prenses Miyim? Evet :)

zaman: 1/07/2010

Çocukluğumdan hatırladığım bi masal var.Aslında tam da hatırlamıyorum.
Bi kraliçe vardı oğlunu illa da bi prensesle evlendirmek istiyordu.
Prenseslik testinin en son aşamasındaysa 7 kat döşeğin altına bir bezelye tanesi koyup üstünde uyuyup uyuyamayacaklarına bakmaktı.
Sadece bir kız bezelyeden rahatsız olmuştu.Hatta rahatsız olmakla kalmayıp sırtında morluklar oluşmuştu.
Şimdi bu yarım yamalak hikayeyi neden anlatıyorum?
Çünkü bende prensesim!
Yeni edindiğim huy icabı eğer üstümdeki kıyafetin bir kenarı katlanırsa yada kıvrılırsa dahi yatakta öyle rahatsız oluyorum ki sırtıma ağrılar giriyor.
Yatağa bişey düşürdüm heralde üstüne yatınca o rahatsız etmiş olmalı diyorum.
Her tarafa bakıyorum bişey yok.
Kıyafetimi düzeltince rahatlayıp uyuyorum.
Ben bu huyları nerelerden buluyorum???

PS:Uykusuzsam bu duruma çok sinirleniyorum, keyfim yerindeyse ben prensessiiimmmm diye mutlu oluyorum :)

3 yorum:

sünter dedi ki...

aha O zaman ayci de bir prenses. Hatta günden güne daha da bi prenseslesiyor:)Gerci ben huysuzlasiyor diyordum ama yazini görünce rahatladim:))
Öpüyorum canim seni

Unknown dedi ki...

Aynı manyakça durum bende de var. Oley, yalnız değilmişim :D

Seyyah dedi ki...

Süntercim hepimizin içinde bir prenses yatıyor bu bir gerçek fakat bazılarının ki doğuştan bazılarınınki ise sonradan olma oluyor.Bazılarının adı kesinlikle ayci değildir! :P
Süntere özel not:Şuan o kadar mutluyum ki yanımda olsan öpmek nasıl olurmuş sana gösterirdim :)

Pinosh bak benimde içim rahatladı şimdi.Benim yerime de oley diye bağırırmısın lütfen :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea