Cuma, Ağustos 08, 2008

Acıklayabilirim

zaman: 8/08/2008
Alışverişten sonra evine dönen kadın, kocasını yatakta genc ve güzel bir kadınla yakalayinca dehşete düşer. Ortalığı dağıtmaya kalkışacağı sırada kocası onu durdurur. '..Şöyle açıklayabilirim...' der.. 'Eve dönerken bu zavallı kızı gördüm. Çok yorulmuştu. Onu arabama aldım. Karnı da acıkmıştı, o yüzden onu eve getirdim ve senin buzdolabında unuttuğun rostoyu pişirdim. Kızın ayakkabıları delinmişti. Modası geçti diye artık giymediğin ayakkabılarından bir çift verdim ona. Üşümüştü, o yüzden sana doğum gününde aldıgım fakat rengini beğenmedigin icin hic giymedigin süveteri ona verdim. Kızın pantolonu parça parça olmuştu, artık senin kalçalarının sığmadıgı bir pantolonunu da verdim. Tam çıkmak üzereyken bana 'Karınızın artık kullanmadığı başka birşey var mı bu evde?' diye sordu.. ve işte buradayız..'

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea