Pazar, Ağustos 03, 2008

Müslüm Gürses Gitme

zaman: 8/03/2008

Gitme - Müslüm Gürses

Ne çabuk tükendi olduğun günler
Yinemi hasretler yaşayacağım
Dün gelmiş gibisin doymadım sana
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Gitme gitme gitme, benim olursun

Gidersen geriye dönmeyeceksin
Birdaha yüzümü görmeyeceksin
Aşkından ölsemde bilmeyeceksin
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Son hatıran olsun ne olur bu gece
Ömrümce bu günü hatırlayayım
Gitmeyecekmiş gibi sev sev beni
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Gitme gitme gitme benim olursun

Gidersen geriye dönmeyeceksin
Birdaha yüzümü görmeyeceksin
Aşkından ölsemde bilmeyeceksin
Ne olur sevgilim birgün daha kal


uyumazsam vazgeçicem.dayanamıyorum....

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea