Perşembe, Ağustos 21, 2008

Bilemezsin Ki

zaman: 8/21/2008
Seviyorum seni, inkar edemem ki
Özlüyorum hayalini, tenini
Durdurak bilmeden içimde
Haykırıyorum aşkımı, bilemezsin ki

Hissedemeyeceğin kadar çok seviyorum seni
Alıp kaçıracağım sonunda, ya sevemezsen
İşte o an biterim, kendime güvenemem ki

Hayalinle uyumak bile güzel
Gözlerine dalmak isterdim
Ayrılığı unutturmuyor
Zaman yaramı sarmıyor
Helalim olmanı çok isterdim
Olsun dile gelmesi bile güzel

Özlüyorum seni, koşamam ki
Hayatım karardı, kaybettim herşeyi
İçime sığmayan, dile gelmeyen
Aşkımı haykırıyorum, duyamazsın ki

Hissedemeyeceğin kadar çok seviyorum seni
Alıp kaçıracağım sonunda, ya sevemezsen
İşte o an biterim, kendime güvenemem ki

Hayalinle uyumak bile güzel
Gözlerine dalmak isterdim
Ayrılığı unutturmuyor
Zaman yaramı sarmıyor
Helalim olmanı çok isterdim
Olsun dile gelmesi bile güzel

Söz : Serkan ANDİÇ

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea