Cumartesi, Ağustos 16, 2008

Msn İletileri

zaman: 8/16/2008
kimse birseyler ima etmesin
kininiz varsa
suratıma kusun
kusamıyorsanız
susun!
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?

Sevdimde Ne oldu Efes Pilsen Zengin Oldu

KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,
AL GONLUMU SENIN OLSUN,
BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM
BU DA SANA KAPAK OLSUN.........

SaBrıN SoNu SeLaMeTiMSe...
iNTiKaM FeLaKeTiNDiR

Affetmek umursamamakmış.Affettim herkesi ve herşeyi...

her giden bir gün mutlaka dönmek ister.bırak dönsün, ne kaybettiğini görsün...

Beni en son bırakıp gidende beni herşeyden çok severdi.Boşver...

вαzєη кα∂єяι вєℓιяℓєя уαzı уα∂α тυяα..

inSan oğLu nankÖrdüR değer weRmez kimseye .,bende inSanım sonuçta fasLasıNı bekLeme .!

Acı çékSéMdé aLı$aCaqıM TuZa MüpTéLaDıR
YaRaLaRıMm...

Ne oldum deme Ne olcamda deme.. Ne oluyo laan ! de.... huhzuhauah.. xD

ИoO PaИi¢ !!!.....ИoO Hey¢aИ beИ Koycaм seИ sus¢aИ

♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;

Kimin elindesin , unutuldun mu sende sinsice??
çözüm sende canım zor mu geldi bu sonsuz bilmece??

herşeyin sıradanlaştığı bi dünyada
bazen kaybetmek en doğru seçimdir
ve o dünyada en yerinde tercih vazgeçiştir...

İtLe köpekLe uğraşıcak vaktim olsaydı veteriner olurdum...

Her fotoğraf bir hikayedir ve her hikaye zamana yenildiğinden gözyaşı sebebidir..

Bugün Burda Cumartesi
Ben senin SaçLarını
SuçLar bakışLarını
Geveze SusuşLaRını biLe ÖzLedim ^^ ..

bİr anLIk mutLuLuğum sİzİ çok mu üzdü?

BiLiriM éLbétté,
biLiriM âsLındâ sénin hiç oLMâdıgını,
vé âsLâ da oLâMâyâcâgını
. .. aMa .. .
sizofréni dé tıpkı évciLik gibi
yâLnız oynânMâz!

KraLiçenin Yanında Kral Olmak VarKen ..
Orospunun Yanında Pezevenq Oldun
Ama Bo$hVer.!
Layiiıkk olduun yerii buldnn Puhaa..

ölümmüydü seni benDen aLan .. yaDa mesafeleRmiyDi Bu aşka zebaniLik yapan ?

Sinirle topladım tüm eşyalarını.!
Ne olur almaya gelme.
Bırak izlerin kalsın bende.

ßeni öLdürmeyen acı güçLendirir.

Sonra...
Sonrası yok..!
Bitti DefoL...!!

Dün gece başka dudaklar öptüm ben,
Dudaklarım kanadı,kalbim acıdı
Dün gece başka birinin tenine dokundu ellerim,
Ellerim acıdı..

Sadece tenını isdemedm bnm tenm bana yeter biras senıde isdeddmm benLiimm senLini sever!

ћéр ЧéĶ ..

' ßénsizLik ÖLé Koysun Ki SoL Yanına.ßana GéLmék İsté Ama Yüzün OLmasın..!

Hady ßi$éyLéRimizi Déi$ Toku$ éDéLim..qüLü$ünDén wéR..ömRümDén aL..

DnyaDa teqqq armaqanm orTa ßarmaamm

†ıк..!†ıк..!кiм..!0o..!(-ßhєи..!-λsк..!)ßi..!Siq†iя..!qi†..!Yha ..!

ßir Düş'Tüm KırıL(dı)m . .

Sana Hém Séx Hém Dé Séyahat K0kan ßiR TékLifim 0Lacak .. " !!! Ś*кт*я Q*т !!! " ..

ĶąƒâмĐã ßίnŁēŖcё SţŖés Sus ĶΘήu$Μã SéSińi ΚéS !

..uYkum gİbi geLsene..

ne oLuRsaN oL qeLme mewLaNa deqiLim ßeNi qeRme..!!

zayıF noktaLarımı ßuLup hep üzeRime qeLdiniZz..!!

"Sana İhtiyacım Var.. GeL!!!" Diyebilmekmiş Güçlü Olmak..
Sana "Git.." Dedigimde Anladım...

Seviyorsan Seviyorsundur AMA' sı oLmaz Bu işin.. ÜsteLik Bir Cümlede AMA Varsa Bir Önceki Yargının Hiç Bir Hükmü Yoktur Artık...

Vé AqLamak AnadiLidir Tüm DiLLérdé AyrıLıqın..!

İçinde Sen Varken GüzeLdi DüşLerim SenLiyken Düşe ßenziyordu Ayaza ÇaLan HayaLLerim
~ Sen Gittin DüşLerim de Gitti ~
Her Zamankinden Kırık Dökük Öksüz Ve Yetimim Şimdi

' Sana Git Diémém Ama KaL Démék Dé GéLmior İcimdén..!

ii bir insn ? o snsin, ii bir sewgiliii? oda snsin, ii bi srdş ? oda snsin, güsel br kız ? khrtesin o BNM !!!

kac qün sürmüş ne farkeder senLe herşey ömre ßedeL warsın herkes ßizi k0nuşsun ßnm 0Ldun ya ßana yeter ..!

[»αкLιмdαѕιn«]..ѕαdece..[»υzαктαѕιn«]^

$imDi DaHa ii anLı0rum Ki * Néfés aLmaK déiLmiş Yaşamaq..aTé$LérDé yanmaq qiBi BirşeY seNsiz oLmak !!!

akıLLısı Bizi bLmaz.. deLisi q*tüMüzden ayrıLmaz

ßizde DoStLuk Nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu caN SeniN.. yOLun SOnu uçurumSa duR!! iLk adıM ßeniM !!

DöN ! -KimLé .. NasıL.. NérDeysen?? Dön ! Bni Biraz sewDiysen ..

** Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..

Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla...!

Kim sewDi sEni Bnim kadar .. İstemem sLm*ını arTık <>aLdım y0Lumu anLadınnı? ÜzüLmeye deqmés bir KAHpe*ymişsN bUnu qeç anLadım ..

[ ߀n qittikten Sora ßütün KeşkeLer Senin oLsun ]


0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea