Cumartesi, Ağustos 16, 2008

Hayattan Ne Öğrendim

zaman: 8/16/2008
“hayattan Ne Öğrendiniz?” verilen Süre İçinde Aklıma Gelenleri Aşağıda Yazdım. yanlışların Doğruları Götürmeyeceğini Umuyorum: * * * sonsuz Bir Karanlığın İçinden Doğdum. Işığı Gördüm, Korktum. Ağladım. zamanla Işıkta Yaşamayı Öğrendim. Karanlığı Gördüm, Korktum. gün Geldi Sonsuz Karanlığa Uğurladım Sevdiklerimi… ağladım. * * * yaşamayı Öğrendim. doğumun, Hayatın Bitmeye Başladığı An Olduğunu; Aradaki Bölümün, Ölümden Çalınan Zamanlar Olduğunu Öğrendim. * * * zamanı Öğrendim. yarıştım Onunla… zamanla Yarışılmayacağını, Zamanla Barışılacağını, Zamanla Öğrendim… * * * insanı Öğrendim. sonra İnsanların İçinde İyiler Ve Kötüler Olduğunu… sonra Da Her İnsanın İçinde İyilik Ve Kötülük Bulunduğunu Öğrendim. * * * sevmeyi Öğrendim. sonra Güvenmeyi… sonra Da Güvenin Sevgiden Daha Kalıcı Olduğunu, Sevginin Güvenin Sağlam Zemini Üzerine Kurulduğunu Öğrendim. * * * insan Tenini Öğrendim. sonra Tenin Altında Bir Ruh Bulunduğunu… sonra Da Ruhun Aslında Tenin Üstünde Olduğunu Öğrendim. * * * evreni Öğrendim. sonra Evreni Aydınlatmanın Yollarını Öğrendim. sonunda Evreni Aydınlatabilmek İçin Önce Çevreni Aydınlatabilmek Gerektiğini Öğrendim. * * * ekmeği Öğrendim. sonra Barış İçin Ekmeğin Bolca Üretilmesi Gerektiğini… sonra Da Ekmeği Hakça Üleşmenin, Bolca Üretmek Kadar Önemli Olduğunu Öğrendim. * * * okumayı Öğrendim. kendime Yazıyı Öğrettim Sonra… ve Bir Süre Sonra Yazı, Kendimi Öğretti Bana… * * * gitmeyi Öğrendim. sonra Dayanamayıp Dönmeyi… daha Da Sonra Kendime Rağmen Gitmeyi… * * * dünyaya Tek Başına Meydan Okumayı Öğrendim Genç Yaşta… sonra Kalabalıklarla Birlikte Yürümek Gerektiği Fikrine Vardım. sonra Da Asıl Yürüyüşün Kalabalıklara Karşı Olması Gerektiğine Aydım. * * * düşünmeyi Öğrendim. sonra Kalıplar İçinde Düşünmeyi Öğrendim. sonra Sağlıklı Düşünmenin Kalıpları Yıkarak Düşünmek Olduğunu Öğrendim. * * * namusun Önemini Öğrendim Evde… sonra Yoksundan Namus Beklemenin Namussuzluk Olduğunu; Gerçek Namusun, Günah Elinin Altındayken, Günaha El Sürmemek Olduğunu Öğrendim. * * * gerçeği Öğrendim Bir Gün… ve Gerçeğin Acı Olduğunu… sonra Dozunda Acının, Yemeğe Olduğu Kadar Hayata Da Lezzet Kattığını Öğrendim. * * * her Canlının Ölümü Tadacağını, Ama Sadece Bazılarının Hayatı Tadacağını Öğrendim. can Dündar

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea