Perşembe, Eylül 24, 2009

Alt Baslik

zaman: 9/24/2009
-Can Dündar karısını aldatmış.Artık elimizde iç geçirecek romantik bir erkek modeli  kalmadı.Zaten Can Dündar erkekleri sinir edip kadınları gereksiz hayallere kaptırmaktan başka bi işe yaramıyordu.
-Sen bana hiç böyle güzel şeyler söylemiyosun Ahmeettt...
+En azından aldatmıyorum Nermin.Elini öpte başına koy.Bak  elde ne kocalar var...
-Habercilere taktım kafayı.Hepsi Cem Garipoğlunun peşinde dört dönüyo.Sonrada hepsi tek derdimiz bu değil olayı adalete bırakalım cool olalım mesajı veriyor.Kusacam yakında.
-Onnar Cem diyo başka bişey demiyo.Ama ben toplumu bilgilendiriyorum.Hem bu sıcak habeerrr...
-Temel'e sormuşlar karının güzel olmasını mı istersin yoksa aptal olmasını mı?Aptal olsun uşağum demiş güzelluk geçicidur.
- Böyle bi soru neden sorulur bilmem.Saçma olmasına rağmen bu fıkrayı neden seviyorum onu da bilmem...
-Televizyonculara televizyoncu olmuşsunuz ama adam olamamışsınız hahahaaaaa demek istiyorum.
-Gözünüzü raiting bürümüş siz önce bi göz doktoruna gidin demek istiyorum.Bi de Seda Sayanla M.Ali Erbile televizyona çıkma yasağı konulsun istiyorum.
-Bu yazı sürekli güncel kalsın ve ben alt başlıklarımı buraya hep ekleyeyim istiyorum...



   

3 yorum:

ayci dedi ki...

seyyah iyisin degil mi?
ben pek birsey anlayamadim da - bari bir hal hatir sorayim dedim! :)

Seyyah dedi ki...

Flash flash flash aycinin seyyaha hal hatır sormak için bulduğu bahane az sonra burda :)))
Canım çok sıkılıyo ayci yaa.
Gelecek hafta psiloga gitmeyi düşünüyorum.Psikolojik sorunlarım var.Çekirdek-patlamış mısır-örgü-nakış-dikiş-temizlik ne denediysem sorunumu çözemedim.Bi de psikolog denesin bakalım.
Bu arada vintage gözlüklerine bayıldım :)

ayci dedi ki...

:D :D :D

teyzem sagolsun :P


pisikolog misikolog cözemez seni kuzum!
cözse cözse...kimse cözemez! :)

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea