Salı, Eylül 01, 2009

dankek magma bayiliyorum sana

zaman: 9/01/2009

Şuan elimde buzdolabından çıkmış bir magma var.Onu yemek için  özel bi  tören düzenleyesim geliyor.Aslında çikolatası fazla şekerli (yada ben şeker kullanmadığım için bana ağır geliyor) ama keki süper...
Onu her yediğimde evet çikolata gerçekten insana mutluluk hormonu salgılatıyor diyorum...
Aslında ben babamın bana hala küs olduğunu yazacaktım başka bişeyler daha vardı kafamda ama artık yok.
Bi de  geçen gün ortaokul yıllarımda yazdığım günlüğümü buldum.Eski bi dostumu görmüş kadar mutlu oldum.Halbuki şifonerimin en alt çekmecesinde duruyor :)
Son sayfalarına sadece güzel şeyleri not etmiş olmamdan dolayı günlüğümü daha bi sevdim :)
Sonra bi baktım.Ben günlüğüme bişeyler yazarken hep bi okunur mu acaba korkusu yaşamışım.Hemde o korku içime öyle bi işlemiş ki buraya da bazı şeyleri yazmamışım.
Sülalemde sevgilimi bilmeyen kalmadı ama garibimin burda adı sanı yok.Ona da yazık değil mi ama :(
Neyse işte bugün kafamın güzel olmasını çok isterdim.Halihazırda sigarayı bırakmış durumdayım ve hala sütten kesilmiş bebek gibiyim.Bari kafam güzel olsaydı yani.
Ps:Bir gün komşu bloglardan esinlenip sevgilime yiyecek ismiyle seslenecek olursam bu magmadan başka bişey olmasın :)
DANKEK MAGMAAAAA BAYILIYORUM SANAAAA.....

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea