Pazar, Eylül 06, 2009

Uyandim

zaman: 9/06/2009
Sonuna kadar okumayı beceremediğim the secret kitabında evren sesinize ses verir tarzı bişeyler diyordu.Bu cümleyi okuduğumdan beri şüpheleniyordum ama artık eminim.Yalnız bu iç ses o kadar uyanık ki sadece işine gelenlere tepki veriyor.
Son zamanlarda da yeni bi huy edindi ben uyuyunca tüm dünyaya haber veriyor.
-Ulaaa bu kız  uyumaya niyetlenmiş benim sesim yetmiyo kalkın hepiniz tantana yapın
 diyo.
Tabi evren de buna kayıtsız kalmıyo.Bi gün discovery deki gibi kendimi kameraya çekip test yapcam.
Ben acaba uyusam mı diye düşününce çarklar dönüyor evren hazırlığa başlıyor.
Tam uykuya dalacağım anda birileri telefon ediyor.Ve en sinir olduğum cümleyi söylüyor "aaaa uyuyormuydun ben kapatayım o zamaaaannn"  o anda bunu söylemek için mi aradın dingil diyesim geliyor...
Çünkü telefonum tek bipte olsa bile  benim uykumu kaçırmaya yetiyor.
Diyelim ki inat ettim, telefonu kapatıp yattım falan bu sefer ev telefonundan aranıyorum ki bu daha fena.
Açsam mı açmasam mı açsam mı açmasam mı .............
Ha o da olmadı kapı çalıyor ve annemin kapıyı geç açacağı tutuyor.
Ama artık evren bu işten yorulmuş olmalı ki bizim kapıcı Gürcan abiyle ortak olmuş.
Atıl Gürcan deyince.Gürcan abi olayı hallediyo.
Dün yanında bi adamla teneke kutunun ağzını düzelttiler.Bugün de ağaç budayacakları tuttu.Belki de kestiklerinin hepsi 3 daldır ama beni uyandırıncaya kadar o dalları küçülttüler oyalandılar.En sonunda ben uyandım diye cama çıktım da görev tamam deyip çekip gittiler.
Harbi böyle oldu yaa abartı falan değil.Hadi dünki olaya takılmayayım diyorum.Ama pazar günüyse ve aylardan  ramazansa saat 10 sabahın körü demektir.Bizim ağaçların daha fazla gücü kalmamışmıydı, illa o dakika mı budanmaları gerekiyordu.Cama çıkıp dışarı baktım da hakkaten dışarda hayat yoktu yaa bu haksızlıktı.
Şimdi evrene sesleniyorum.Artık bu işe uyandım kulaklarımda tıkaçla uyumayı öğrencem.Bakalım bu sefer ne yapacaksın....
Haaa bu arada Gürcan abiye beddua ettim ve yaptıkları seslerle yada saçmalıklarla beni rahatsız eden herkese küfür ediyorum.Artık bunu evrenle aranızda halledersiniz.herşeyin bi bedeli var demi ama.
Gitti benim oruç ooff offf....

0 yorum:

Yorum Gönder

Dök İçini Rahatla Ayol...

 

Hep-Yek Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea